vineri, 22 aprilie 2011

tutorial vaza de flori

M-am gandit ca se poate confectiona o vaza pentru flori chiar si dintr-un suport pentru mingii de tenis.
Materiale necesare: vopsea acrilica, lac pe baza de apa, suportul pe care vreti sa il transformati(poate fi si un borcan cu o forma placuta, sau altceva), banda adeziva din hartie si pensule.

am dat jos hartia de pe suport , apoi am pictat suprafata cu acrilic alb , din doua straturi. am asteptat ca primul strat sa se usuce bine, apoi l-am dat pe al doilea.






Asa arata dupa primul strat.

Dupa ce si al doilea strat s-a uscat foarte foarte bine, am aplicat banda adeziva pe verticala, la diferite distante si am pictat pe deasupra cu o alta culoare.

Dupa ce si acest strat de culoare s-a uscat am dezlipit cu atentie banda adeziva si a ramas un model cu dungi, peste care am desenat cu acrilic negru niste flori si frunze.









Acesta este rezultatul final:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu