miercuri, 28 decembrie 2011

am deschis cutia:D

Am revenit dupa cum am promis cu imagini de la deschiderea cutiei cu vopseaua de par:D
Am fost foarte incantata de mirosul de capsuni care a inconjurat cutia dupa ce am desfacut-o:d, ma bucur ca am scapat de mirosul de amoniac:d.
Am gasit in colet 2 vopsele de par nuanta 465(ciocolatiu) si un teanc de foi cu informatii despre campanie;;).
Sunt foaret incantata de ceea ce am primit.
Am ales aceasta culoare deoarece imi place si am fost vopsita cu aceiasi nuanta dar de la alta firma.Un pahar dinacesta contine: pudra coloranta, emulsie fixatoare, balsam pentru stralucire si un pliant cu informatii si instructiuni utile, si manusi:P!
Sa nu uitati sa testati pe mana daca cumva sunteti alegrice la aceasta vopsea pentru a nu avea surprize neplacute.Am mai adaugat si o imagine cu culoarea parului meu inainte de a il vopsi. In seara asta ma vopsesc si ams a revin cu impresiile de dupa si cu poze.Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu