luni, 5 august 2013

Week in photos

A mai trecut o saptamana si imi cer scuze pentru ca am intarziat cu postarea aceasta, ca nu a fost gata duminica ci astazi, luni.
Ieri eram inca la tara, la bunici, si acolo nu am acces la internet.

Hai sa va prezint saptamana care tocmai a trecut.

Luni a fost ultima zi in care am mai fost in Bucuresti, dar am apucat sa prind un apus frumos, pozat din Piata Romana.



Marti am venit acasa. Vreau sa ma laud si eu cu agenda mea care imi place tare mult. Mi se pare potrivita de vara.

Miercuri si joi nu am facut absolut nimic memorabil. Doar am lenevit.

Vineri am dat o fuga la tara la bunici unde am stat pana astazi.

Am avut bucuria de a gasi la bunicu' pui de iepurasi, si m-am jucat cu unul negru care mi s-a parut mie cel mai scumpel.


Pisica a profitat din plin de prezenta mea pentru a fi mangaiata si rasfatata.


Am admirat trandafirii bunicii mele.

Si am mancat mere din copacul din curte.


Cam asta a fost toata saptamana mea, fara prea multe momente memorabile, dar am simtit nevoia de a lenevi.

Hugs & kisses,

3 comentarii:

  1. agenda e super , de unde ti-ai luat-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. agenda asta e un fel de caiet cu foi veline luata din ikea, eu am adaugat postiturile alea colorate si clestisorii:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dor imi e de Bucuresti :))
    Ce faina e agenda! :*

    RăspundețiȘtergere