marți, 10 decembrie 2013

Empties: Products I've Used Up (2)

Am strans suficiente produse pentru o noua postare cu produse terminate si uite ca va povestesc despre a doua serie empties.

Sunt tot cam atatea ca si data trecuta doar ca nu am mai pus servetelele umede si dischetele demachiante pentru ca nu le-am pastrat ambalajul;)). Am uitat. Dar pentru a reusi sa nu arunc produsele dupa ce le-am golit, am pus o punguta in baie  unde le pun pe toate, iar cand am considerat sa s-au adunat suficiente, au luat parte la sedinat foto apoi au facut cunostinta cu cosul de gunoi;)).




Sa luam unul cate unul si sa vorbim putin despre fiecare.

1)Sapun lichid Enliven
L-am cumparat din DM din prima saptamana de la deschiderea celui din Afi Palace. A fost redus de la 10 lei la 5 lei si pentru ca aveam nevoie de un sapun lichid l-am luat. Mi-a placut atat ca miros cat si pentru ca nu imi simteam mainile uscate dupa folosire, comparativ cu noul meu sapun lichid nivea care mi le usuca tare rau. L-as mai recumpara dar nu stiu daca si la pret intreg.


2)Apa de gura Optifresh de la Oriflame
O am de cand se ocupa mama cu Oriflame si obijnuia sa cumprere mai toate produsele de la ei. A fost ok, dar nu mi-a placut aroma ei. E ciudata. Am fost mai multumta de apa de gura din Lidl. Nu am sa o mai recumpar, dar mai am una noua si e posibil sa o folosesc si pe aceea,

3)Gel de dus de la Yves Rocher
Am terminat doua geluri de dus, Dar niciunul dintre cele doua nu mi-a placut din cauza mirosului. Cel cu orez violet avea un miros prafos si nu mi-a placut absolut deloc. M-am chinuit sa il termin si sa nu il arunc plin. Iar al doilea avea un miros acrisor intepator si nici acesta nu m-a incantat dar nu a fost chiar atat de groaznic ca primul.

4)Spuma de ras Midsummer de la Oriflame
Am folosit-o impreuna cu lama de ras  in acele momente de criza, cand nu mai era timp de mers la salon pentru epilarea cu ceara. E o spuma de ras, fara ceva special. Mirosul este ok. Nu cred ca o sa recumpar varianta asta. Momentan am una de la Gilette care defapt e un gel si cred ca e putin mai ok, dar si mai scumpa.


5)Sare de baie de la Oriflame
E o simpla sare de baie. Mirosul nu este cine stie ce. Sigur nu o sa o mai recumpar pentru ca nu merita deloc. Sigur gasesc in alta parte o sare de baie mai aromata si mai ieftina decat aceasta.
6)Gel gomant pentru ten de la Yves Rocher
Am reusit sa il termin. Cred ca il folosesc de jumatate de an, zilnic. Se consuma greu pentru ca nu e nevoie de o cantitate foarte mare. Chiar daca e gomant, pentru mine e un gel de curatare zilnica pentru ca nu mi se pare ca exfoliaza. Pentru exfoliere folosesc alte metode o data sau de doua ori pe saptamana. Vreau sa il recumpar.


7)Rimel Giordani Gold de la Oriflame
Cred ca mai avea produs dar am hotarat ca e momentul sa il arunc pentru ca il am de mult prea multa vreme si nu cred ca este sanatos. Dar mi-a placut foarte mult. Nu o sa o recumpar pentru ca am gasit altul de la Oriflame care imi place si de care am vorbit in top 10 produse sub 15 lei.

8)Baza de machiaj pentru ochi de la ELF.
Mai avea produs, dar are mai bine de un an si plus ca am sesizat ca mi se strage machiajul si mirosul nu mi s-a parat ca e la fel ca la inceput asa ca era timpul sa renunt la el. Am deschis unul nou pentru a il inlocui.

9)Sampon si balsam Smooth Relax de la Syoss.
Mereu mi-au placut sampoanele de la Syoss si inclusiv acestea au fost ok, dar caut in continuare un sampon si un balsam care sa imi hidrateze parul si sa mi-l lase foarte moale, pentru ca de cand ma vopsesc am un par tare uscat. Inca mai sper sa gasesc produse minune;)).Dar probabil voi reveni la acestea.


Acestea sunt produsele terminate din ultima luna, impreuna cu parerile mele despre ele.


Hugs & kisses,

9 comentarii:

  1. ai o recolta bogata.. :) tot ma chinui si eu sa postez produsele terminate dar nu gasesc niciodata timpul necesar
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai scris impresiile la fiecare, mersi.

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Si eu folosesc gel de ras..mai degraba ma epilez cu acesta si cu lama decat cu ceara... stiu ca nu e tocmai bine, dar nu suport durerea aceea pe care o cauzeaza epilatul cu ceara :( Plus... nu as avea rabdare sa las sa creasca suficient....

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu ca e mai comod si fara durere epilatul cu lama, dar nimic nu se compara cu pielea epilata cu ceara. Nu se vad porii, e fina. De la lama, cu fiecare utilizare ajung sa se vada foarte urat porii, mai ales la axila. :(iar cu epilatorul cresc fire sub piele, alta problema. Cu ceara e cel mai bine. Si dupa cateva epilari cu ceara, una dupa alta, vei vedea ca durerea nu mai e asa mare. Plus ca timp de 2-3 saptamani esti linistita, apoi o saptamana trebuie sa astepti sa creasca, dar in primul rand firele nu se vad asa urat ca dupa lama, si sunt mai moi.

    RăspundețiȘtergere
  5. cu placere, Pai sa stiti si voi ce e de capul lor;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mm.. geluri de dus YR, imi pare rau ca nu ti-au placut :(

    RăspundețiȘtergere
  7. in general imi plac gelurile de dus YR, chiar acum il am in baie pe cel cu ciocolata si imi place, dar astea doua miroseau urat:(

    RăspundețiȘtergere
  8. eu mi-am cumparat din DM spuma de ras de la Balea sensitive, pe care o folosesc in momentele de criza, imi place ca nu usuca pielea , merita sa o incerci poate o sa-ti placa.
    Mie cel mai des mi se termina fixativul de par :)) , nu pot sa stau fara el :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Am sa incerc si eu dupa ce o termin pe cea de la gillette. Fixativ nu prea folosesc. Merci. Pup

    RăspundețiȘtergere