duminică, 12 ianuarie 2014

My current skincare routine!


Of, de cand asteapta aceasta postare sa fie scrisa. De aproximativ o luna o tot aman si acum m-am hotarat ca este cazul sa ma ocup de ea.

Nu cred ca am facut niciodata o astfel de postare si cred ca trebuia. Este o postare in care eu va spun cum imi ingrijesc tenul in prezent, mai exact in aceasta iarna, pentru ca la vara sigur voi folosi alte produse.

In primul rand cred ca trebuie sa vorbesc despre demachiere. Daca am mult machiaj folosesc mai intai servetele demachiante de la Nivea, iar acum le am pe cele pentru ten normal cu efect revigorant, iar apoi curat tenul cu ajutorul dischetelor demachiante de bumbac si a apei micelare de la bioderma, cea pentru tenul sensibil. Dischetele demachiante nu sunt mereu aceiasi marca, dar de cele mai multe ori le aleg pe cele de la Caterine care se gasesc in Kaufland, important sa fie ieftine;)).


Dimineata folosesc uneori apa micelara pentru a imi curata tenul. Dar de cele mai multe ori trec direct la pasul 2.


Dupa ce am terminat cu demachierea urmeaza sa imi spal tenul si de fiecare data aleg un gel exfoliant. Pentru ca ce folosesc eu nu mi se pare suficient de exfoliant pentru a fi folosit la 3-4 zile ci chiar zilnic.
Pana in luna decembrie l-am folosit pe cel de la Yves Rocher, dar acum il am pe cel cu zinc de la Elmiplant care promite sa reduca punctele negre, singura problema cu care ma mai confrunt, pentru ca din fericire am scapat de cosuri de ceva vreme;)).

La cateva zile aleg sa imi aplic o masca pentru reducerea punctelor negre, iar in ultima vreme am apelat la cea de la Oriflame, care se aplica pe tot tenul si apoi se indeparteaza cu apa dupa 5 minute. Se simte ca si cum ar "arde" putin fata dar e suportabil.

Cand simt ca tenul meu e cam uscat folosesc aceasta crema exfolianta grasa de la Gerovital, pe care initial am cumparat-o ca exfoliant dar nu prea are efect desi se simt particulele pe ten. Pobabil pentru ca este destul de grasa nu simt eu daca exfoliaza ceva sau nu. Oricum, tenul meu are nevoie de un astfel de tratament din cand in cand deoarece apa din Bucuresti imi usuca rau de tot tenul.

Dupa ce am terminat si cu spalatul fetei si cu mastile urmeaza crema. Atat dimineata cat si seara folosesc aceeasi gama, si anume Ecollagen de la Oriflame care este destinata corectarii ridurilor. Eu nu am riduri, dar e mai bine sa le previi, pentru ca rau nu are cum sa faca aceasta crema.
Dimineata o foloses pe cea pentru zi, cu ambalajul alb, care are spf 15%. Promite inclusiv prevenirea ridurilor. Este lejera si intra repede in piele, iar mirosul este unul parca natural, deloc deranjant.
Seara o aleg pe cea pentru noapte, cu ambalajul verde. Este mai consistenta decat cea pentru zi dar se absoarbe la fel de repede in piele.Aceasta lasa tenul mai matasos decat cea pentru zi care pare numai buna de aplicat machiajul peste pentru ca lasa tenul usor mat, sau mi bine zis nu lucios si gras. La ambele imi place faptul ca nu lasa pielea grasa si ca imi ofera totusi hidratare.

Pentru pielea din jurul ochilor am folosit, si folosesc crema de la Avon din gama Anew vitale, cred ca este pentru peste 25 ani. Imi place ca lasa pielea din jurul ochilor foarte catifelata si e tare placuta. De cele mai multe ori dimineata omit sa o folosesc, dar o folosesc in fiecare seara.


Uneori mi se intampla sa am pielea din jurul narilor si de la colturile gurii mai uscata iar in aceasta situatie folosesc crema Nivea pe care o las intr-o cantitate mai mare pe zonele respective, peste noapte.

Cam aceasta este rutina mea de ingrijire a tenului si produsele folosite in acest proces;)).
Voi ce pas faceti in plus sau pe care il omiteti?



Hugs & kisses,

11 comentarii:

  1. Buna,Andreea!Sunt Gabriela!Vreau si eu setul acela de la Giordani Gold pe care il ai. Lasa comment cu nr tau de tel. sau suna-ma la nr. de tel. 0763767497

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai este disponibil. Anunţul e vechi

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos de comentariu! Inseamna mult pentru mine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciez postarea, acesta fiind principalul motiv pentru care mi-am exprimat şi eu punctul de vedere. Toate cele bune! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu mi-am propus un astfel de articol pe blog.. Pacat ca nu respect pasii mereu.. De cele mai multe ori sunt pe fuga. Urmez pasii pe care i-ai mentionat si tu, rareori, cand am chef SI TIMP de rasfat .. Nu am incercat nici un produs dintre cele amintite de tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut ce am citit. si ma bucur sa stiu ca mai exista si fete care se demachiaza noaptea...nu stiu ce au in cap cele care nu o fac. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu folosesc gelul de la Elmipant, imi place tare mult, chiar mi-am mai cumparat inca un tub.
    Ca si masti folosesc masca de la Freeman cu avocado si argila, si dupa ce o folosesc tenul meu este mult mai curat. Merita sa o incerci. Eu am cumparat-o din DM.

    La capitolul servetele demachiante , nu am unele favorite, am folosit de la multe firme, inca le testez, in prezent le folosesc pe cele de la Farmec cu aloe . Sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  8. eh, macar in mare cam astia sunt pasii, nu?iar cu rasfatul, al fel si eu:P. Astept un astfel de articol si la tine poate descopar produse noi:D.

    RăspundețiȘtergere
  9. recunosc ca in trecut au fost momente cand am adormit nemachiata, dar acum incerc sa fac ceva in privinta asta, de asta am mereu un pachet cu servetele demachiante in casa, ca sunt mai usor de folosit si nu dureaza mult, chit ca uneori imi irita tenul.

    RăspundețiȘtergere
  10. gelul pentru curatare inca nu pot spune ca ma impresionat, dar mai am destul din el sa imi fac o parere iar masca aceea o vreau si eu, dar astept sa mai reduc din mastile mele, ca mai am:P. Servetelele demachiante nu prea sunt importante pt mine deoarece le folosesc doar atunci cand sunt f obosita si nu am rabdare sa fac demachierea si cu lotiune sau cand am machiaj mult. dupa care trec direct la spalat ca asa se elimina cel mai usor impuritatile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa stii ca m-am gandit sa fac articolul.. :) urmeaza. :*

    RăspundețiȘtergere