luni, 26 decembrie 2011

Campanie trender- PALETTE MOUSSE COLOR

De curand m-am inscris si eu pe site-ul trender pentru a face parte din comunitate.Acum am prins campania PALETTE MOUSSE COLOR, si deoarece pana acum nu am folosit decat vopseaua de la avon, de care am fost multumita(ne mai avand cu ce sa o compar), am zis ca ar fi o oportunitate numai buna ca sa testez alta vopsea, iar ideea de a incerca o vopsea sub forma de spuma m-a incantat, deoarece nu reuseams a ma vopsesc cum trebuie singura cu vopseaua clasica:(.
Ma bucur ca am fost aleasa sa particip la campanie si saptamana trecuta am primit acasa la parinti coletul cu vopseaua, abia sambata am deschis coletul, cand am ajuns acasa de la facultate. Prima impresie a fost una foarte buna deoarece miroase a capsuni:D, iar amabalajul este unul foarte colorat si ataractiv:X.
Abia astept sa incerc vopseaua, doar ca sunt in perioada aceea a lunii si dupa aceea voi incerca ca nu stiu cat de adevarata e faza cum ca nu se prinde culoarea in acea perioada, si nu vreau sa imi para rau ca nu a iesit ce trebuia din acest motiv:(.
Am sa revin si cu poze si cu alte pareri dupa ce ma voi vopsi:D.Abia astept:D:D:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu