joi, 23 august 2012

Haul: Ce mi-am mai cumparat de la oriflame (c12/2012)

Ieri am primit comanda facuta la Oriflame din campania c12 si am vrut sa va arat si voua pe ce am pus mana:)

In primul rand m-a tentat parfumul Giordani Gold, varianta noua, care are un miros diferit fata de cea cu care ne-am obijnuit. Varianta veche nu prea mi-a placut, dar asta este mai interesanta si are si un design mai aparte.
Tot din gama Giordani am vrut sa incerc si rimelul Giordani Gold Supreme Length care este la pretul de 22 lei.
Parfumul a costat 53 lei.






Mi-a facut cu ochiul crema de fata pentru tenul acneic matur din gama Bioclinic care se gaseste la pretul de 45 ron, se gaseste la pagina 69 in catalog. Am cautat review-uri si am cam gasit pareri bune despre aceasta, asa ca am zis sa o incerc. Este atat pentru zi cat si pentru noapte.


 



Mai intai au aparut prin "piata", apoi le-am gasit la lady's, apoi la avon si in sfarsit si la oriflame, renumitele oje "crapacioase". La oriflame au aparut impreuna cu baza pentru oja .3 oje care se crapa si 3 baze pentru acestea, adica 9 combinatii:D. Normal ca le-am luat pe toat. Imi place ca ambalajul indica combinatia cea mai buna. Am sa va arat in niste potar viitoare cum s evad pe unghiute. 


Si tot la capitolul unghiute avem si pila pentru luciul unghiilor, micuta, in set cu o oglinda si cu dispozitivul de intors genele din cataloagele trecute. Si acel baton este un unt pentru unghii pe care mi l-a comandat mama desi nu i-am spus ca il vreau;)).
pret oja baza - 12 lei
pret oja crapacioasa- 10 lei la cumpararea unei baze, dar singura tot la 12 lei este
pret pila unghii 6 lei

Siii....nu imi puteam neglija laptopul meu micut, asa ca i-am luat si lui ceva:D. In catalog a aparut o husa pentru laptop la 46 lei, este doar o husa care protejeaza mai mult de zgarieturi decat de lovire, dar este atat de dulce:X. oricum am pentru el o husa "adevarata";)).

Dar cum mama este cea care se ocupa cu plasarea comenzilor la oriflame, s-a gandit sa imi mai ia cate ceva;))


Geanta + portofel din gama Giordani. Si esarfa/sal din aceiasi gama.
Salul imi place, merge perfect pentru toamna.
Iar geanta si portofelul au venit bine pentru ca am constatat ca nu am nici o geanta neagra :D si imi place ca nu e mare:D.









Si era sa uit:P. Au ramas in backorder 2 produse care in campania trecuta nu mai erau pe stoc, si anume deodorantul "fara urme albe" de care v-am vorbit intr-un review aici, si sparyul pentru corp din gama cu gelul de dus de care v-am vorbit aici.aici(miroase superb:X)
 Cam acestea sunt produsele din ultimul catalog oriflame care au ajuns in mainile mele. Am sa va fac review cremei de fata bioclinic, dar daca vreti si la alte produse sa imi spuneti sa am in vedere.


4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu mare placere draguta:* Abia astept sa-mi vina si mie mine comanda Oriflame:D pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ajunge si la tine comanda:D, sa vina mai intai mostrele alea:))

      Ștergere