sâmbătă, 21 iulie 2012

vichy idealia





Ieri am intrat in posesia cadoului pe care l-am castigat pe pagina de fb VichyRomania,pe langa alte 99 de castigatoare. este vorba despre noua crema de fata vichy idealia varianta full.
in primul rand imi place culoarea cutiei.e un roz placut
crema are aceiasi culoare dar nu ma incant mirosul deoarece e putin cam puternic pt o crema de fata.
am folosit-o azi si imi place cum se simte pe ten.e hidratanta dar nu e grasa.si ma bucur ca nu am transpirat din cauza ei asa cum patesc cand ma dau cu creme pe fata vara cand e f cald.Intra repede in piele si nu am intampinat probleme cand am aplicat fond de ten peste ea.


Am sa revin cu un review dupa ce voi avea o parere mai clara despre aceastra crema, parere pe care am sa o obtin in urma utilizarii zilnice.

Am uitat sa specific ca este pentru tenul normal-mixt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu