luni, 24 septembrie 2012

Plimbarea prin targul Cosmetics Beauty Hair

Neata!
Weekendul acesta am reusit sa ajung si eu la Cosmetics Beauty Hair care a fost la romexpo in perioada 20-23 septembrie. E prima oara cand merg la acest targ si cred ca voi mai merge si la anu'.
Eu am fost sambata dimineata, imediat ce s-a deschis deoarece aveam un curs in ziua respectiva si mai tarziu nu aveam cum sa merg. Astfel ca, fiind dimineata, nu am intampinat probleme cu aglomeratia.
Pretul biletului de intrare era 15 ron, dar daca te interesa doar acest targ sincer nu prea isi merita banii, dar tinand cont ca mai erau si alte targuri interesante pe care din pacate eu nu am avut timp sa le vizitez,  sa zicem ca este ok intrarea. Dar eu am folosit o invitatie si nu am platit biletul.
 Mi-ar fi placut sa existe o harta cu amplasarea standurilor, dar eu nu am vazut asa ceva. Era foarte mare balamuc si nu imi dadeam seama care stand unde este.
Nu m-am oprit deloc la standurile cu produse pentru par pentru ca ceea ce am e suficient pentru moment si nici nu eram dispusa sa investesc prea mult.
Am vazut firme de la cele mai ieftine(rapsodi, naty, orkide) pana la cele mai scumpe.  Eu nu m-am putut atinge financiar de cele scumpe, mai ales in ceea ce priveste ojele desi mi-as fi dorit o oja de la zoia, sau orly, dar am tinut cont si de faptul ca am foarte multe oje,f f multe si nu era cazul de o noua oja pe care sa dau si 30 lei. Dupa ce mai arunc/termin din cele pe care le am poate voi achizitiona unele mai scumpe.
Asa ca  in domeniul ojelor mi-am luat doar 2 de la rapsodi la 2 lei bucata. Un roz deschis si un albastru deschis. Parca sunt culorile alea pentru bebelusi;)).
 Tot de la ei mi-am luat si spray de camera, la 5 lei bucata, ca cele care imita airwick,dar sunt ok. 2 cu miros de trandafiri albi si normal ca 2 cu liliac:D.
La acestea nu am facut poze. Si tipa de acolo a fost f draguta si mi-a dat si o agenda micuta, toate puse frumos intr-o sacosica de carton:).
Dupa ce m-am mai invartit pe acolo mi-am luat si un borcanel cu acetona cu aroma de capsuni de la gambrini cu doar 3 lei si in cora lujerului am vazut ca este 10 lei. Deci e o afacere buna.
La un stand am  vazut discuri konad si mi-am luat 2 din cele pe care le voiam, asta si pentru ca erau doar 15 lei:D si fetele de acolo m-au ajutat sa ma hotarasc sa aleg 2 din 3 care imi placeau.
Am vrut defapt sa imi iau bb cream-ul de la skin 79 dar am vazut ca era la 89 lei desi spuneau ca vor avea reduceri. Probabil la altele erau preturi mai bune, dar ce ma interesa nu. Am sa il comand cat inca mai e la 80 lei. Mi-l doresc f mult pentru ca am incercat o mostra si chiar imi place:X.
Si dupa ce m-am tot invartit printre acele standuri am dat peste cartuse de ceara epilatoare cu doar 4,5 lei bucata si am pus manuta pe 5 bucati pentru piele sensibila:D.
Si nu am putut sa nu imi iau ceva de la yankee candle, mai ales ca a fost un astfel de produs in pink boxul lunii septembrie, pe care ma bucur ca nu l-am luat pentru ca nu aveam totusi nevoie de nimic din el.
Asa ca mi-am luat 2 pastilute mirositoare, una uc liliac si inca una care miroase f dragut, cu 6 lei bucata.

Va atasez imaginea cu produsele:)




Voi ce v-ati cumparat de la targ si cu ce impresie ati plecat de acolo?Ne vedem si la anu'?

5 comentarii:

  1. foarte utile si frumoase toate - azi am gasit si eu o stamipila insa ori nu stiu eu cum se procedeaza ori e made in china si nui buna ea ori lacul nui din ce ce trebuie folosit ,ma poti ajuta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ti-ai luat konad sigur nu e problema de la stampila ci de la oja, oja trebuie sa fie groasa ca altfel nu se vede sau se ususca prea repede. Indicate sunt tot cele konad dar cred ca poti incerca cu cea neagra de la oriflame sau cu flormar inchise la culoare si fara sclipici

      Ștergere
  2. problema este asa dau cu lac pe tablita aia cat timp trebuie sa las nustiu ? apoi sterg cu acel mic cutit sau cum so numi excesul de lac insa la mine se sterge tot si o sa incerc si cu o oja groasa poate e asta problema sau nu e destul de gravata acea tablita cu forme si nu are unde intra lacul ...offf greu ,greu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dat folia jos de pe tablita,tablita are o folie foarte subtire .Nici eu nu puteam sa fac nimic cu ea dar pana la urma mi-am amintit ca trebuia sa aiba si o folie :D

      Ștergere
  3. deci e koNAD sau nu placuta? daca nu te-ai uitat sa nu aiba o folie deasupra? Daca ai indepartat folia, foloseste o oja groasa, aplic-o peste model, razuie cu lama aceia imediat , adica nu trebuie sa astepti, apoi pui stampila si imediat aplici modelul pe unghie

    RăspundețiȘtergere