luni, 10 septembrie 2012

Nunta de vis



Dragele mele, dupa plimbarea mea la mare si dupa ce am citit cateva articole si am vazut diferite poze de-a lungul timpului, am adunat  destule idei pentru un articol in ceea ce priveste nuntile. Sunt sigura ca sunt cateva persoane printre voi, cititoarele mele, care aveti in plan in viitorul apropiat o nunta asa ca va voi prezenta cateva sfaturi, sugestii, idei de nunta, urmand ca voi sa le puneti cap la cap si amestecate cu ideile si dorintele voastre sa va croiti drumul catre o nunta de vis.

Cred ca cel mai important lucru, dupa ce ai spus DA din toata inima, este alegerea zilei cea mare, deoarece in jurul ei vei construi petrecerea, pentru ca vremea de afara este foarte importanta. Apoi urmeaza locatia.
Mie imi place foarte mult primavara si imi plac nuntile unde este de ajuns o tinuta lejera, fara sa fie nevoie de haine groase, dar nici sa nu murim de cald. De aceea cred ca luna mai ar fi perfecta pentru nunta. Dar nici luna septembrie nu e rea.

 Locatia...imi plac foarte mult nuntile in aer liber, intr-o padure, langa un lac, sau de ce nu la mare pe plaja. Totusi sugerez ca petrecerea sa aiba loc la un restaurant cu terasa, avand in plan ca sa aiba loc pe terasa, dar in caz de vreme urata, sa se poata refugia lumea in interior. Tineti  cont ca nunta se pregateste de obicei cu un an in urma si nu poti anticipa cu exactitate cum va fi vremea in ziua cea mare.
Decoratiuni si culoare: Tinand cont ca am ales locatii din natura consider ca ar trebui alese niste culori nu prea tipatoare. Pentru nunta in padure mi-ar placea nuante de lila si verde pal. Pentru langa lac, cred ca sunt ok nuante mai puternice cum ar fi visiniu, pruna, rosu in functie de fiecare cuplu, iar langa mare puteti opta intre nuante de albastru si alb si roz pal si alb.Desi cred ca nici verdele sau lila nu arata rau pe plaja.
Pentru toate aceste locatii as alege ca decoratiuni pom pom-urile si lampioane. Mai ales pe lac ..lampinioanele ar fi minunate la lasarea intunericului. iar daca marea e linistita cred ca merita incercat sa fie puse si pe mare si acorate asa cum sunt si geamandurile. Dar putem face alei cu ajutorul lor pe pamant/nisip. Si la 12 noaptea putem "lansa" lampioane zburatoare indiferent de locatie, in locul artificiilor.
Imi plac foarte mult porumbeii albi si mi se par potriviti pentru o nunta, idiferent de tematica ei.
http://casaanke.ro/wp-content/uploads/2012/02/IMG_5450-2-150x150.jpg
Ca flori pentru aranjamente si pentru buchete as alege crini albi, cale, orhidee sau liliac.
Cred ca mi-ar placea ca mireasa sa aiba  un buchet de cale albe si domnisoarele de onoare sa aiba liliac. 
buchete de mireasahttp://1.bp.blogspot.com/-IIM5T8G2NRc/TnspYzGcEXI/AAAAAAAAAPs/jhdUKyTl3Cs/s1600/iuliana_2011_02_26_9.jpg

Nu uitati de marturii. Puteti alege niste floricele mici in ghiveci sau pungute cu bombonele sau pentru nunta pe plaja niste decoratiuni cu nisip si scoici.Sau lumanari.

Tortul..trebuie comandat astfel incat sa ajunga pentru toata lumea. Deci nu uitati de numarul de invitati. Si pentru ingrediente nu alegeti arome la care pot fi persoane alergice, cum ar fi nuca, alune, capsuni etc.
In ceea ce priveste meniul, nu stiu daca s-a gandit cineva, dar ar fi foarte interesant un meniu suedez, pentru ca astfel fiecar eva manca ceea ce ii place si atunci cand vrea, fara sa mai existe acele pauze cand se serveste masa si ringul de dans e gol.


 Si cartea de impresii e foarte importanta.  Va recomand ceva handmade, iar daca nu aveti talent apelati la cineva care se pricepe, va fi ceva unic si de efect in ton nu tematica nuntii.Mie mi-ar placea si un album foto  ca pe vremuri, adica poza sa fie impromata pe hartie foto. Ne-am invatat sa pastram pozele pe calculator, dar e mai frumos sa avem un album cu poze din cele mai frumoase momente din viata noastra.

Am sarit peste invitatiile de nunta. Recomand sa fie tot in ton cu tematica , dar simple.Si iar recomand invitatiile handmade. Si mai ales daca sunt facute de manutele voastre iesiti si mai ieftin si sunteti sigure ca nimeni nu va mai avea la nunta invitatii ca ale voastre.Si pom pom-urile le puteti face singure foarte simplu si economia ar fi foarte mare:D. Se gasesc pe net o groaza de tutoriale.
Invitatii de nunta Eden Invitatii de nunta EdenInvitatii de nunta Eden

Iar in ceea ce priveste muzica, recomand o trupa care sa cante live, va fi mult mai frumos, si mai ales daca se poate si cu instrumente.

In mare am acoperit detaliile importante in ceea ce priveste organizarea petrecerii, dar sa nu uitam de mireasa.
Rochia de mireasa. Pentru locatiile alese de mine cred ca se potriveste o rochie simpla , care sa pice drept, sau cea clasica in forma de A.  Foarte frumoase sunt si rochiile cu dantela, mi se par foarte feminine.
 Rochie-de-mireasa-model-Kitty-2012-frontalRochie-de-mireasa-model-Veronica-2012-frontal

Pentru aranjarea parului, eu prefer strans deoarece mi se pare mai comod pentru mireasa.dar cred ca poate fi si ceva special.
Machiajul, eu prefer cu ochii mai accentuati si buzele nude.


Pantofii... clar cu toc in biserica si la cununie, dar la petrecere niste balerini ar fi numai buni:).

Verighetele..Mie imi place ca verigheta barbatului sa fie simpla si cea a miresei sa aiba pietricele.
http://www.fleursdepassion.ro/verighete_diamante/images/verighete_6.jpg
Si suportul pt verighete perna-verighete-pentru-o-nunta-superba-in-padureperne-verighete-tema-marina


Iar pentru ca am tot vorbit de atatea detalii minunate, sa nu uitam ca  trebuie imortalizate si pentru asta ne trebuie un fotograf foarte bun care sa fie in stare sa faca niste poze superbe, care sa aiba idei pentru poze.
Cu aceasta ocazie, va recomand un fotograf nunta Bucuresti si un magazin online cu rochii de mireasa de unde sa va alegeti rochia potrivta pentru cea mai importanta zi din viata voastra.
Pe site-ul acesta http://casaanke.ro/ chiar gasiti tot ce va trebuie pentru nunta, nu numai rochii de mireasa. Cateva din imaginile din acest articol sunt preluate de aici si cu siguranta aveti de unde alege.
Iar in ceea ce priveste fotograful, va rog sa vizitati acest site www.efotografnunta.ro pentru ca aici gasiti tot ce trebuie sa stiti in ceea ce priveste fotograful, preturi, parerea lui, si aceasta persoana pare deschisa la sugestii astfel incat sa stie de la inceput ce doriti de la el. Si in primul rand are experienta sanatoasa in domeniu.

2 comentarii:

  1. Foarte bun si util articolul. O sa am nunta anul acesta in septembrie si am gasit niste idei foarte faine, ce o sa le si aplic la nunta mea :D Trebuie sa vad de unde o sa cumpar lampioane ca mi se pare ca dau o nota mai mare de romantism nuntii. Tortul cred ca o sa il fac cu cei de la http://www.deliciilekronstadt.ro, pentru ca imi plac prajiturile/torturile lor de cand eram micuta si am vazut ca fac niste torturi foarte frumoase. Multumesc mult de articol! :D

    RăspundețiȘtergere