joi, 25 octombrie 2012

Guest post: Cadoul a ajuns la castigatoare. Parerea Elisei


In primul rand imi cer scuze ca a durat atat sa aflati ce a primit castigatoarea ultimului concurs de pe blog, dar vina imi apartine. Deoarece am hotarat sa ma intalnesc personal cu Elisa si tot am amanat acest moment deoarece nu aveam deloc timp. Imi pare foarte rau si si cer iertare mai ales fata de ea:(.

"Buna!
Este super cadoasul si chiar imi este foarte util.Am rupt pungulita pana acasa ;)) . Eu nu prea am creme de fata, maini..asa ca m-ai nimerit :)..Crema de maini miroase suuper la fel si parfumelele si abia astept sa incerc gelul pt par cu particule stralucitoare..sunt curioasa ce efect are.Monstre Mario Badescu imi comandasem si eu la o promotie , iar pe aceasta nu o aveam :D 
Iti multumesc pt premiu! I looove it! 
O seara frumoasa!"


4 comentarii:

  1. woooau dar cate a primit , doamne uni sunt asa de norocosii si altii nu .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place sa ofer , iar acesta a fost un concurs suportat in totalitate de mine, te mai astept la concursurile mele si pe blogul meu si poate ai si tu noroc;)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. sper ca este cu adevarat de aceiasi parere si castigatoarea, te maia stept pe blogl meu si nu se stie niciodata;)

      Ștergere