luni, 12 noiembrie 2012

Idei de Halloween (pentru anul urmator)

Hei, stiu ca a trecut halloween-ul din 2012, dar m-am gandit sa va arat cum am sarbatorit eu acasa (mai bine spus la camin) de aceasta data si sa va arat ce decoratiuni am folosit si ce am pregatit pentru masa:D, dulciuri  si deco pentru paharul cu bautura:D

Mai intai incepu cu decoratiunile.
In lidl am gasit decoratiuni din fetru cu dovleci, fantomite, lilieci, sperietori si vraji(toare) pe care le-am agatat pe pereti si un dovlecel mai mare a fost luminat de lumanarele. Am avut si balonase colorate in ton cu sarbatoarea americana.




 Pisicutele nu au fost special pt halloween, sunt mostre, de la http://www.sticker-decorativ.ro/ si pe care le-am pozitionat deasupra usii din camera de camin si s-au potrivit;)).


Pentru pus pe masa am pregatit briose de ciocolata cu grazura cu gust de mestecat si fursecuri cu glazura insangerata si dovlecei. Am gasit mix pentru asa ceva tot in lidl. Tot de aici am luat si jeleuri cu diferite forme de halloween.





Iar pentru paharul cu martini ( stiu ca am folosit pahare de plastic pentru sampanie:))) am facut niste globi oculari din ridiche rosie cu maslina verde si maslina neagra. Daca va intereseaza cum se face sa imi spuneti si va voi arata. Oricum maslina e specifica..dar in sombinatie cu ridihea a iesit ceva special:D. Cam atat. Am vrut la pahare sa fac si marginea insangerata cu zahar pudra si colorant alimentar rosu (din zahar pudra si apa se face glazura) si nu am gasit un colorant prea pigmentat...cu ce am gasit a iesit roz si am renuntat la idee:(.


Va plac ideeile mele?:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu