luni, 5 noiembrie 2012

Review: Pasta de dinti Himalaya Herbals

Hei, in sfarsit am venit si eu cu un review;)). De mult timp incerc  sa imi fac timp de asa ceva si ma bucur ca am spart gheata pentru ca mai urmeaza cateva.

Acum ceva vreme am primit niste produse spre testare din partea Vegis.ro printre care si aceasta pasta de dinti. Eu am mai cumparat de pe acest site produse asa ca nu vorbesc doar pentru am primit spre testare.
Pasta de dinti Himalaya Herbals se gaseste la pretul de 11.61 lei dar acum e la reducere.

Ma bucur ca am putut testa aceasta pasta de dinti si vreau sa va impartasesc parerea mea.





Descriere de pe vegis.ro

100% Vegetarian

Produs ayurvedic cu ingrediente active naturale


Pasta de dinti Himalaya Protejeaza si intareste dintii si gingiile, lasand o respiratie proaspata. Pentru giena zilnica, afectiuni gingivale (gingivita si sangerari), dureri de dinti, respiratie urat mirositoare.  
Ingrediente naturale: Fluor natural (calx), neem, thymol natural
Este realizata din plante atent selectionate care combina cea mai buna ingrijire treditionala cu multi ani de cercetare stiintifica.
Acest produs ofera cea mai buna ingrijire zilnica pentru intreaga familie.
Utilizare: de doua ori pe zi.

Parerea mea:



In primul rand difera de alte paste de dinti datorita culorii acestea. Este gri. Mai exact are culoarea argilei. Dar nu ma deranjeaza acest lucru.



Imi place ca este mentolata.Miros mentolat, gust mentolat. Si se pastreaza aceasta senzatie. Chiar mai devreme m-am spalat pe dintisori si am mancat apoi un mar si am in continuare senzatia de prospetime, fapt care ma bucura.

Improspateaza respiratia.

Eu am probleme cu gingiile care sunt tare sensibile. Iar aceasta pasta de dinti promite sa aiba grija de gingiile noastre si chiar face asta. Nu mi-au sangerat deloc gingiile cand m-am spalat pe dinti. Oricum, o pasta pentru astfel de probleme nu e suficienta daca noi folosim o periuta de dinti cu perii tari care oricum ne va afecta gingiile. Trebuie folosita o periuta de dinti pentru dinti sensibili.Chiar si pe ambalaj scrie sa pie utilizata cu o periuta de dinti "soft"

Rar am probleme cu durerile de dinti, dar de cand o folosesc nu au reaparut aceste dureri.

Ma bucura faptul ca este din ingrediente naturale si ca se bazeaza pe plante.

Dupa ce o folosesc imi simt dintii foarte bine curatati si daca frec cu degetul scartaie, ceea ce arata ca sunt cu adevarat curatati.

Nu este un produs testat pe animale, uraaa!!


O problema ar fi gustul, care e diferit, poate chiar are gust usor de argila dar dupa cateva utilizari nu il mai simti, simti doar mentolul.



A se consuma in maxim  6 luni de la deschidere.
Tara de origine: India
100% vegetarian
100%ingrediente active naturale



In concluzie chiar imi place aceasta pasta de dinti si cu siguranta o voi recumpara daca nu gasesc alta mai performanta. Dintre cele romanesti o prefer cu siguranta pe  aceasta.

Nota 9/10 pentru ca sper sa gasesco pasta de dinti care sa aibe grija de dintii mei sensibili si sa ii si albeasca in mod evident.Sper sa o gasesc cat de curand:D

Puteti comanda aceasta pasta de dinti de pe vegis.ro. 
Eu prefer sa comand de aici deoarece preturile mi se par convenabile si pe langa asta gasesc si alte produse naturale pe care sa le adaug in comanda, de la ceaiuri/cereala pana la cosmetice de tot felul, naturale. Transportul costa doar 9.9 lei prin curier rapid, nu prin posta si daca comanda depaseste 150 ron transportul este gratuit.
Cand termin pasta de dinti sigur fac o comanda la ei sa cumpar si ceaiuri pentru anotimpul rece.


Voi ati incercat aceasta pasta de dinti?



3 comentarii:

  1. cu benzoat de sodiu si alte porcarii foarteeee naturale! citeste intai, comenteaza dupa !

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am citit descrierea lot pe care am si postat.o nu am spus ca are doar ingrediente naturale. dar exista acestea fata de alte paste de dinti don comert

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Eu am gasit niste paste de dinti bune Welenda, http://www.remedii-online.ro/products/pasta-de-dinti-cu-galbenele, http://www.remedii-online.ro/products/pasta-de-dinti-cu-ratanhia, http://www.remedii-online.ro/products/pasta-de-dinti-cu-sare. Le-am incercat pe toate si le-am luat de la Remedii Online

    RăspundețiȘtergere