duminică, 13 ianuarie 2013

Haul: Cateva cumparaturi de la reduceri:D

Banuiesc ca stiti deja ca s-a dat drumul la reduceri prin toate magazinele, dar normal, ca cel mai mult m-au interesat reducerile la cosmetice...sau mai bine spus la cele de make-up.
Am fost prin Sephora si au reduceri dragute, dar eu nu am plecat de acolo decat cu niste oje, si mai ales cu cele Flakes pe care mi le-am dorit mult, defapt le voiam pe cele de la Golden Rose Scale Effect care nu se mai gasesc deloc:(
   Cele simple costa 3,5 lei si am ales un maro inchis (L02), un maro sclipicios/sidefat(51) si un portocaliu (L11)







Pe langa ce mi-am luat eu sunt reduceri si la creioane de ochi (6.5 lei sau 12,5 lei), pudra, paleta de farduri, trusa de cosmetice etc.


Am intrat si in Marionnaud si am vazut ca au reducere de 50% la produsele NYX si am pus mana pe o pudra uriasa (15g) cu spf 10, o trusa cu 3 farduri pentru un cadou.
Ojele Essence tot pentru un cadou sunt:).
Tot aici am vazut ca au 70% reducere la accesoriile marca lor. Mai aveau niste raduceri dar nu am retinut tot.

Am mai vazut si prin alte magazine muulte reduceri dar eu am stat mai cumintica. Iubi nu prea;))

Voi pe ce v-ati luat de la reduceri?:D
Hugs & kisses,

9 comentarii: