duminică, 29 ianuarie 2012

Review dizolvant de unghii

Buna, m-am hotarat sa fac un mic review la dizolvantele de unghii pe care le detin. Am incercat diferite marci dar pana la urma doar 2 m-au convins ca merita. 
1. Lichid de curatare a lacului de unghii de la AVON.
Cantitate: 150 ml
Pret : 15 lei
Nu contine acetona


Acesta este unul din dizolvantele de care sunt multumita si l-as mai cumpara, numais a il gasesc intr-o oferta de genu 1 produs la x lei , 2 la y si 3 la z. ca ies mai bine asa.
Imi place pentru ca pentru un dizolvant fara acetona curata f bine oja, de ex pentru cea de la avon se descurca fara probleme, cantitatea este suficienta pentru pret. Il poti achizitiona si la 10 lei.
Textura este placuta, seamana putin cu acetona totusi, dar nu mi se pare ca ataca unghia.

2. Dizolavnt pentru lac de unghii fara acetona de la CORONA.
Cantitate: 60 ml
Pret: aprox 5 lei
Il gasesti prin cora sau pe la standuri specializate...
Nu contine acetona

Acesta este preferatul meu!! Cu siguranta o sa il mai cumpar deoarece chiar nu ataca unghiile si nu se compara deloc cu acetona clasica. Zici ca te dai cu ulei pe unghii. Dupa ce indepartezi oja unghia ramane lucioasa nu se usuca!! Mie mi se pare foarte hranitor pentru un dizolvant, adica chiar HRANESTE UNGHIA!
Este chiar recomandat pentru persoanele cu unghii sensibile, casante ,fagile, deshidratate, cu tendinta de exfoliere.Protejeaza si mentine unghiile sanatoase.Este produs in Romania. Nu se recomanda pentru dizolvarea lacului de unghii, chiar cred ca nu ar avea vreun efect util:P. 
Il iubesc!! Mai ales ca eu am probleme mari cu unghiile si acesta isi face treaba foarte bine, chiar curata bine! Il recomand cu incredere.

3. Dizolvant de unghii FARMASI.
pret: aprox 4 lei parca
cantitate: 100ml
contie acetona

Nu cred ca am sa mai achizitionez acest produs deoarece pentru un dizolavant cu acetona mi se pare scumpicel, am gasit si la 2 lei. Si nu prea consider ca face ce promite, mai ales pentru unghiile mele cu probleme nu e o idee prea buna. Il folosesc doar atunci cand am pe unghii o culoare greu de indepartat si nu vreau sa consum din cel fara acetona ca e mai scump:P. 
descriere oficiala: "Farmasi dizolvant pentru lacul de unghii de Aloe Vera  special conceput pentru a indeparta usor si complet lacul de unghii.Continutul de lanolina protejeaza unghia impotriva ingalbenirii, iar continutul de vitamina E confera hidratare unghiei."


Sper ca e util reviewul meu si sper ca il veti aprecia:D.
Daca doriti review la alte produse puteti sa imi dati mail sau un comentariu.Astept orice propunere, sugestie, comentariu. Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu