duminică, 29 ianuarie 2012

Ultimile achizitii:D

Am fost zilele astea prin LIDL sa mai cumpar cate ceva de mancare si am plecat cu totul si cu totul altele din magazin si cu cheltuiala mai mare decat mi-am propus. Am fost furata de peisaj:P. Eu, desi nu am cursuri in domeniu, sunt innebunita dupa desen in creion si chestii handmade, doar timp sa am ca as face o groaza de chestii. Am mai tocat eu odata niste milioane pe diferite materiale utile gen acrilice, pensule cu par natural, rame din lemn, servetele cu model , lipici special, adeziv pt tehnica servetelului, margelute , creioane, carioci etc etc.
Acum am gasit noua oferta din magazin, care mi s-a parut prea tare la preturi, deoarece in magazinele de specialitate sunt duble, chiar triple la pret si tinand cont ca eu nu fac pictura sau arta in adevaratul sens al cuvantului am considerat ca nu se merita sa cheltuiesc foarte mult pe materiale.
Va pun cateva poze cu ce mi-am luat , dar pozele sunt de pe net pentru ca sunt identice cu realiatea.
set de creioane,carbune, creta,radiera,plastilina pentru desen in creion

eu am setul colorat de 6 tuburi cu acrilice, adica cel din dreapta cu culori de baza(negru, alb, verde, albastru, galben, rosu)

trusa cu pensule si paleta pentru amestecarea culorilor.

set de 5 panze pictura 

Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor. Poate va intereseaza si pe voi ceva.

Eu abia astept sa termin cu sesiunea sa ma apuc de facut cateceva cu ele:D

Pareri??

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu