luni, 30 ianuarie 2012

examen probabilitati cu un prof cu capu....

Hello tuturor! Acum am ajuns si eu acasa dupa un examen aiurea rau de tot:-<. Aiurea pentru ca asa a vrut proful sa il faca. Cik eu sunt studenta la informatica dar fac la matematica de rupem, iar materia la care am avut azi exam, probabilitati, a confirmat ceea ce am spus mai sus. Cica ne-a dat niste modele de subiecte inainte de examen cu nici 24 de ore si toti de la mine din grupa ne uitam ciudat la ele, deoarece peste 50% nu semana cu ce am facut la curs/seminar.Am vorbit si cu colegi de la mate, acestia habar nu aveau de ce faceam noi. Am vorbit cu colegi de la alte facultati din tara, la fel.Chiar o fata care e studenta la mate in brasov mi-a zis ca as aceva nu a facut la mate ci la contabilitate (ca mai e studenta si la alta facultate), dar doar ca termenii ii sunt cat de cat cunoscuti, ca subiecte asa grele nu au facut.
Cel mai apropiat de ce facem noi am gasit niste materie la cibernetica la ase care m-a ajutat sa fac cate ceva la examen.
Hai sa va zic cum a decurs examenul:
Vine profu in clasa, cu 25 de modele de subiecte diferite, ne cheama intr-o ordine de el stiuta sa extragem cate un biletel, iar dupa ce termina ne spuen ca totul tine de noroc. sunt si subiecte pe care le-a predat dar gasim si ceea ce el nu ne-a predat, si pleaca din clasa si revine peste 2 ore. timp in care noi puteam s afacem ce vrem, dar degeaba, daca nu aveam in cursuri pentru ca nu ne predase....
De asta urasc eu examenele cu cartile pe masa si profesorii de genu asta, iar la mine la facultate e plin:-<

Voi aveti noroc de profesori mai normali??

Pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu