vineri, 31 august 2012

OOTD: Sfarsit de vara. Tinuta casual

Mi-am mai facut putin curaj si a venit si randul celei de-a doua postare din categoria ootd. Am emotii ca de fiecare data cand postez imagini cu mine si mai ales cum ma imbrac eu. Sper sa fi-ti binevoitoare si sa imi lasati in comentariu parerea voastra. Ma ajuta mult in a stii ce e de facut de acum inainte. Atat in ceea ce priveste informatia postarilor cat si in activitatea mea pe blog.

Revenind la tinuta de astazi, incep mai intai cu niste poze:). Sper sa va placa.










Balerinii sunt no name, luati din IDM Bucuresti, pret aproximativ 45 lei
Geanta este cumparata din Meli Melo, la reducere, 50lei
Colierul este de anul trecut de la Avon, pret aproximativ 40lei
Inelele, set de 3, Avon, pret 15 lei
Bluza este de la H&M, la doar 20 lei fara reducere
Iar panatlonii sunt dintr-un magazin cu diverse, no name, la doar 35 lei, gasiti anul trecut;)).

Am  incercat sa combin obiectele de vestimentatie in jurul colierului, cam el a fost puntea de legatura dintre toate:)

4 comentarii:

  1. Si mie imi place geanta.
    Incearca sa ii spui persoanei care te fotografiaza sa se lase mai in jos cu aparatul (te-a fotografiat de sus) ca si cum ai face o fandare si vei vedea ca vor iesi mai faine. Barbia putin mai sus, putin mai zambareata, pozeaza mai relaxata si cauta ca tinuta sa iata cu ceva in evidenta.
    Nu zic ca eu sunt experta, as vrea eu, dar cam astea sunt chestiile care cred eu ca ar imbunatati calitatea ootd-urilor tale.
    Poti sa ma vizitezi si tu si sa-mi dai sfaturi le primesc bucuroasa.

    Pup!
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă ținuta. Colierul și geanta sunt absolut superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce geanta frumoasa! In privinta pozelor sunt de acord cu miha.ela

    Te invit pe blogurile mele!

    http://valentinabucur.blogspot.com
    http://pilulademinte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere