vineri, 7 decembrie 2012

Tutorial: Cum scapam de sclipiciul de pe unghii

Ieri am postat manichiura cu oja de la china glaze care are mult mult sclipici si o fata si-a dorit sa afle cum scapam usor de acesta de pe unghii. Banuiesc ca marea majoritate dintre voi ati vazut pe alte bloguri cum dar voi posta si eu un mic tutorial, pe care l-am facut aseara candincercam sa dau jos oja de ieri;)) pentru a realiza o maniciura mai interesanta care va fi disponibila cel tarziu maine pe blog:D.

Avem nevoie de:
vata sau dischete demachiante(maxim 2)
dizovant pentru unghii
staniol/ folie de aluminiu




Recomandare: folositi cele mai ieftine dischete demachiante;)), sunt la 2 lei in kaufland si cea mai ieftina rola cu folie de aluminiu, tot cam la 2 lei se gaseste in kaufland, pentru ca nu are nicio valoare calitatea acestora:)).

Discheta demachianta desfaceti-o in doua apoi rupeti fiecare parte in 4, sigur ajung bucatile pentru intreaga unghie.

Pregatiti si bucati de staniol, 10 la numar, cate degete avem. Rupe in asa fel incat sa le putem rula in jurul unghiilor fara sa cada.




Inmuiem in dizolvant o bucatica de vata/discheta rupta si o aplicam pe unghie.


Infasuram folie de aluminiu in jurul unghiei astfel incat sa tina fixata bucatica de discheta cu acetona si sa nu cada;))


Repetam proedeul de mai sus pentru fiecare unghie plina de sclipici si stam cu degetele asa aproximativ 10 minute.


Scoatem "caciulitele" de pe unghii prin frecare a dischetei de unghie astfel incat sa se ia si sclipiciul inmuiat. Daca au mai ramas urme stergeti-le imediat cu o alta discheta inmuiata cu dizolvant.


Si la final avem unghii curate, gata pentru manichiura:D.  Stiu ca unghiile mele arata rau, dar sper sa isi revina, asteapta o pilire mai atenta a suprafetei unghiei;)).



Sper sa va fie de ajutor postarea mea:). Pupici!

16 comentarii:

  1. Exact asa fac si eu :) Am vazut pe ebay niste "caciulite" de cauciuc pe care vreau sa mi le cumpar ca sa nu mai stau sa rup folie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca este destul de cunoscuta aceasta metoda:d. am sa ma uit si eu pe ebay dar nu am paypal ....:(

      Ștergere
  2. Si eu folosesc acceasi metoda pentru a indeparta oja cu sclipici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. acum te-am descoperit :) ...si imi place ideea, trebuie sa incerc si eu chiar am oja pe unghii peste care am aplicat doua straturi de top coat cu sclipici si stiu cat de greu merge sa o dau jos ..nu stiam aceasta metoda

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca ai dat peste mine si te mai astept pe blogul meu, te astept sa imi impartasesti parerea ta in continuare:D
    si eu care credeam ca e arhi cunoscuta:P

    RăspundețiȘtergere
  5. SA incerc si eu asa, in ultimul timp folosesc sclipici si ma tot lupt cu el...

    RăspundețiȘtergere
  6. o fi cunoscuta ...dar eu nu o stiam :) ..ma bucur ca am auzit si eu de ea ...noroc ca te-am gasit :*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu chiar ma bucur ca ajuta aceasta postare, ca doar pentru asta am facut-o>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. e chiar foarte utila, o sa fii uimita de cat de usor se sterge sclipiciul dupa:*

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu tot asa imi dau jos sclipiciul si oja texturata :) it's time saving! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. da shi eu tot asha le curatz de sclipici :)

    RăspundețiȘtergere
  11. texturate nu am avut, dar e cea mai buna varianta ca altfel agresam sii unghiile:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Haha.. ce amuzant arata mainile cu staniol pe ele.. Nu am incercat, caci nu folosesc oja cu scipici, dar voi tine minte pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  13. ;)) da, sunt amuzante:)), eu am avut o vreme in care doar sclipici am folosit pe unghii si era un calvar stersul lor

    RăspundețiȘtergere