duminică, 2 decembrie 2012

Glitter manicure by china glaze

Dragile mele, astazi va arat manichiura glitter pe care am pregatit-o pentru concursul Georgiei.

Am ales sa folosesc doar o oja cu glitter deoarece abia asteptam sa  o incerc pe cea folosita si plus de asta nici nu am avut indeajuns timp sa fac ceva mai complicat.

Este vorba despre oja china glaze in nuanta 1115 Winter holly care se gaseste in noua colectie oentru Craciunul 2012. Imi place foarte mult cum arata pe unghie desi poate era mult mai bine daca le aveam putin mai lungi.

Sfat: Trebuie aplicata in aproximativ 3 straturi pentru a arata ca pe unghiile mele.

Daca va intereseaza colectia, o gasiti pe pagina de fb Beauty.In.The.Bottle .




Cum vi se pare aceasta oja?:D:D:D








5 comentarii:

  1. vai! ce-mi place! <3 eu am una asemantoare, doar ca un verde putin mai deschis , de la orly.
    succes la stergea unghiilor! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, iar sclipici din asta:)), mor cand vad....Imi place la nebunie

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi seamana a globuri unghiutele cu oja asta:D

    RăspundețiȘtergere