miercuri, 1 februarie 2012

wishlist....:X

M-a bate gandu de ceva vreme sa fac un wishlist, dar abia acum m-am hotarat sa il pun in aplicare:D.

1. Suport pentru cercei si coliere. am vazut asa ceva pe un blog si am gasit aici cateva modele la super preturi si eu vreau sa achizitionez urmatoarul model:

Suport bijuterii /cercei/ coliere.
Material = metal
Dimensiuni - H = 32 cm, l = 30 cm
Suport bijuterii prevazut cu 10 cuie pentru coliere/bratari si 48 orificii pentru cercei.
 pret 35lei
2. Suport pentru bratari. Tot pe acelasi site am gasit si acest suport:D:
Suport bratari catifea.
Culoare - negru.  pret 15 lei
3. Benzi pentru scoaterea punctelor negre. Desi am gasit un tutorial cum sa faci asa ceva acasa mult mai ieftin, si am sa incerc:D http://www.cancan.ro/life-style/utile/cum-sa-ti-confectionezi-singura-benzile-pentru-puncte-negre-120217.html

4. Masca exfolianta de fata cu cafea 100ml, 12lei
\


5. bratari, pret 20lei

6. Fard de pleoape , pret 21lei, nuanta de la mijloc

7.Sare de baie, 13lei
8.Lac de unghii, pret 6 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu