luni, 23 aprilie 2012

lectia 3: cuvinte cheie part 2

buna dragelor! In seara asta sunt cam obosita dar totusi am sa ma tin de promisiune si am fac postarea pe ziua de astazi(k doar am spus ca voi posta zilnic).Abia astept sa o termin si sa ma bag la somn....sunt trezita de la 6...am ajuns la 19 acasa....si azi-noapte am dormit 3 ore ca am lucrat la un proiect pana nu am mai rezistat.:P
Acum sa revenim la ale noastre ca eu m-am plans destul:P.

Termenul IRIDESCENT se refera la obtinerea unei straluciri maxime si scantietoare - reflexii de oglinda. Confera un aspect sexy si jucaus si arata cel mai bine pe o piele tanara, deoarece aplicat pe o piele mai matura, atarge atentia spre liniile fine ale fetei. Termenul este asociat de obicei cu fardurile de pleoape si rujurile sau luciurile de buze.

LUCIUL este un produs stralucitor pentru buze. Poate avea o tenta de culoare, dar nu rezista pe buze ca rujul.

EVIDENTIATORUL este opusul corectorului. Tot ce evidentiezi iti da senzatia ca se apropie de tine si atrage atentia spre o anumita zona sau trasatura.Este un fard mai deschis la culoare care se aplica ori pe fata ori pe pleoape. Fardul deschis se aplica primul in tehnica celor trei culori folosite pentru machiajul ochilor.

CULOAREA BUZELOR este cea mai rapida metoda de a implima tonul machiajulu. Poti sa-ti colorezi buzele cu un ruj sau poti opta pentru un balsam sau luciu transparent pentru un aspect natural.

Termenul de LUMINESCENT se refera la un fond de ten care reflecta lumina pentru a da tenului un aspect luminos si rafinat. Reflecta lumina datorita particulelor cu forme speciale care indeparteaza lumina de pe liniile de suprafata si riduri, intinerind tenul.

RIMELUL iti poate face genele pe care ti le-ai dorit intotdeauna - pline, lungi, groase si inchise. Daca tocmai ti-am descris genele naturale, atunci un simplu aparat de curbare a genelor poate sa fie suficient pentru a-ti pune in valoare ochiimari albastri, caprui, cenusii sau verzi.(Daca ar naufragia pe o insula parasita, majoritatea femeilor ar vrea sa aiba la ele in primul rand rimelul.)

Termenul MAT se foloseste pentru a descrie rujurile, fardurile de pleoape, fondurile de ten, pudrele sau fardurile de obraz care nu sunt stralucitoare si par fade. Rujurile mate sunt mai uscate, dar ramana mai mult timp pe buze. Fondurile de ten mate sunt extraordinare pentru pielea grasa si se recomanda tenului cu imperfectiuni. Mai exista si alte produse mate, precum pudrele sau cremele care ajuta la combaterea grasimilor tenului.

METALIC descrie rujurile, fardurile pentru pleoape si dermatografele cu tenta lucios-metalica. Aspectul conferit este deosebit pe o piele maslinie sau mai inchisa, insa prea intensa prea intensa pentru o piele mai deschisa sau mai matura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu