joi, 19 aprilie 2012

review apa micelara yves rocher

Hristos a inviat!
Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic de ceva vreme, dar am fost ocupata, iar mai ales in preajma sarbatorilor pascale nici nu m-am atins de calculator. Am petrecut cu familia si am renuntat la alte activitati ce nu auveau legatura cu sarbatoarea care doar ce a trecut.
Nici acum nu dispun de timp liber, dar incerc sa imi ma ocup si de blog, pentru voi :*.

M-am gandit ca pot face un review apei micelare de la yves rocher pe care o folosesc de cam 2 saptamani, de cand am primit comanda de la ei.(am sa va arat ca mi-am mai comandat).
Pe aceasta am primit-o cadou de la ei.

"Acţiunea expert a unei ape demachiante, în plus, cu efect revitalizant. • O formulă inedită 3 în 1 care îndepărtează toate urmele de machiaj • Asigură respectul total pentru piele • Rezultate: - un ten 100% demachiat dintr-un singur gest - un ten vizibil mai tânăr şi revitalizat • Pentru ten, ochi şi buze"


-Produsul se gaseste intr-un recipient din plastic, avand cantitatea de 200ml.
-Este fabricat in Franta
-Pe eticheta scrie ca contine 3 ceaiuri detoxifiante.
-Textura sa este exact ca cea a apei, fiind chiar incolor si avand totusi un miros placut, care nu este puternic.
Poate fi folosit pentru demachierea intregului ten, si nu necesita clatire.
Am observat ca tenul este curatat bine de urmele de fond de ten si pudra, dar trebuie insistat pana cand discheta ramane curata, eu folosesc 3 dischete demachiante pentru curatarea tenului.Nu imi place ca dupa ce termin demachierea, pielea ramane lipicioasa pana cand se usuca bine.
+Curata bine fardul de pleoape, dar cand vine vorba de rimel, contur etc...-nu isi mai face treaba cu brio. Si eu nu il mai folosesc pentru curatarea ochilor deoarece mi-am iritat pleoapele de la el, probabil le am mai sensibile si am nevoie de o varianta cremoasa, ca in aceasta situatie pleoapele mele simt duritatea dischetelor demachiante atunci cand sterg pleoapele(am crezut initial ca dischetele mele demachiante sunt problema, dar am incercat si cu unele mai scumpe si efectul a fost acelasi, discomfort total).
Contine parfum si parabieni(defapt doar unul, methilparaben).
Pretul variaza intre 22 si 42 lei, dar acum pe site-ul lor am vazut ca se gaseste la 29 lei.
Din ce am mai citit am inteles ca este cam cea mai convenabila din pdv al pretului.

Eu nu cred ca am sa o mai cumpar, tinand cont ca o pot folosi doar pentru ten. Prefer sa folosesc un demachiant crema pentru ca eu oricum ma spal pe fata dupa ce ma demachiez si folosesc si lotiune tonica inainte de a aplica crema, asa ca nu are sens sa mai cumpar apa micelara si demachiant crema in acelasi timp.
Nu am avut reactii alegrice de la acest produs, este un produs bun, dar nu si pentru pleoapele mele.Am incercat si alta apa micelara pentru pleoape si efectul este acelasi la mine, mi se irita.
Am sa o folosesc pe aceasta pana o termin pentru ca pentru ten e buna.
Si o recomand celor care nu au pleoapele sensibile sau vor un demachiant care nu necesita clatire pentru ten.
Sper ca v-a fost de ajutor review-ul meu.
Va doresc o zi buna!PUP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu