marți, 31 iulie 2012

Exfolierea tenului cu ajutorul produsului camil de la lady's

De ceva timp am achizitionat o masca exfolianta cu cafea de la lady's in speranta ca voi da peste un produs exfoliant cu adevarat bun,  pentru ca m-am saturat sa arunc banii pe diferite produse exfoliante care nu exfoliaza deloc.Si pot spune ca momentan e cel mai bun produs de exfoliere pentru ten pe care l-am incercat pana acum. Cand am cumparat-o eu parca era in jur de 10 lei.

Ambalaj si cantitate:

Produsul vine intr-o cutiuta de plastic cu capac in care se gasesc 100g produs.

Descriere:
Produsul are o consistenta cremoasa cu particule abrazive.
Miroase placut a cafea.
Nu face spuma, se comporta exact ca o crema, doar ca nu intra in piele deoarece apa impiedica acest lucru.




Ce spun ei:
Masca exfolianta.
Îndepartează eficient celulele moarte.
Este hidratantă și hrănitoare datorită amestecului unic de scrub de cafea naturală, ulei de măsline, extract de mușețel, alantoină și D-Panthenol.
UTILIZARE:
1. Clătiți bine faţa.
2. Aplicați masca în mod egal pe față și gât, evitand ochii și buzele.
3. Masați folosind mișcări circulare, timp de 2-3 minute si apoi lasati-o sa actioneze.
4. După 5-10 minute, clătiți cu apă.
Puteți repeta exfolierea. Masca se aplică de 2-3 ori pe săptămână

Parerea mea
Exfoliaza bine
Indeparteaza celulele moarte, dar nu in totalitate
Este destul de hidratanta si hranitoare

Eu nu am masat niciodata produsul timp de 2-3 minute, ci doar de maxim 1 minut.Dar asa cum am folosit-o eu e numai buna pentru o exfoliere zilnica.
Insa eu am nevoie de o exfoliere puternica o data la 2-3 zile si prefer sa masez tenul cu ajutorul unui "burete" exfoliant. Aplic pe el produs si frec tenul dupa ce in prealabil l-am "inmuiat" bine cu apa calda.
Buretele eu l-am achizitionat de la oriflame si e ca un prosop, numai ca eu l-am preferat pe acesta ca sa nu mai "stric" prosoapele atunci cand vreau o exfoliere profunda a tenului. E si mult mai usor de curatat fiind micut, atat cat ai nevoie. El a fost destinat exfolierii corpului, dar eu prefer sa il folosesc pe fata, gat decolteu, restu lasand in seam aclasicului burete de de baie.

Cantitatea mastii cred ca este suficienta pentru aproximativ 25 de exfolieri.
Eu sunt foarte multumita de acest produs ca exfoliant dar nu ca si masca, deoarece nu am observat mari diferente dupa ce a actionat asupra tenului meu 10 minute. Adevarul este ca nu imi simt tenul uscat.
Mi-ar fi placut totusi ca exfoliantul sa isi faca treaba 100% singur, dar e bine si asa.

Nota mea pentru acest produs este 8/10.

4 comentarii:

  1. Chiar daca exfoliantul meu preferat este malaiul, imi pare rau ca nu am adauga si aceasta crema cu aroma de cafea, in comanda ce urmeaza sa ne vina :( Dar la comanda viitoare sigur o cumpar:D Multumim pentru review scumpa:* PS: Ai incercat exfolierea cu malai, zahar sau cafea? S-ar putea sa-ti placa:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar imi pare rau ca nu am pomenit mai devreme de el:(,
      nu am incercat exfolierea cu zahar ca nu am in casa asa ceva, cafea, nu beau cafea, iar malai, teoretic nici deasta nu am in casa;))

      Ștergere
  2. PS2: Cat a costat buretelul exfoliant?:D

    RăspundețiȘtergere