duminică, 8 iulie 2012

prima mea comanda ELF

Buna fetelor! Mai intai imi cer scuze pentru ca am lipsit o perioada atat de indelungata de pe blog, dar am fost aglomerata cu sesiunea...apoi am fost la mare...si , cand credeam ca o sa am mai mult timp pentru blog si pentru voi...s-a ivit o opotunitata de internship pe domeniul meu si am spus sa nu ii dau cu piciorul. Asa se face ca acum nu am deloc mai mult timp liber deoarece lucrez fulltime, dar incerc pe cat posibil sa nu uit totusi de blog.

Sa revenim la ale noastre.
M-am gandit sa va arat si voua ce mi-am comadat de la Elf, ca tot am auzit numai lucruri bune despre ele, si am spus sa incerc si eu produsele lor. Comanda aceasta a fost facuta  cu cateva luni in urma, doar ca atunci nu am avut timp sa postez, iar apoi am uitat.Am regasit poza facuta cu coletul  si m-am gandit totusi sa postez ceva despre el.

In primul rand m-au interesat niste pensule pentru fardurile de pleoape si am luat 3, am vrut sa vad si cum e primerul tinand cont ca era doar 8 lei, am spus ca nu am nimic de pierdut si aveam nevoie si de o solutie pentru curatarea pensulelor, intr-un mod mai rapid, deoarece nu le spal dupa fiecare utilizare si am gasit acest spray "Daily brush cleaner".  A, era sa uit,:P  am comandat si servetelele matifiante.
Iar in colet, pe langa cele enumerate mai sus, am primt cadou mascara transparent pentru gene si sprancene, pentru ca am trimis la 10 persoane invitatii.
Dintre pensule, am ales pensula smudge http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_5_0_256_17-Pensula-de-ochi-Smudge-Brush-.php , pe cea pentru fardul de ochi http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_5_0_41_4-Pensula-pentru-aplicare-fard-de-ochi.php si pe cea pentru pliul ochiului http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_5_0_127_15-Pensula-pentru-aplicare-fard-pliul-ochiului.php  din gama essential, unde fiecare costa 8 lei. Cel mai mult imi place cea pentru pliul ochiului, dar si celelalte isi fac bine treaba. Mi-ar fi placut ca perii sa fie putin mai moi, dar raportul calitate pret este f bun. Parul le cade, dar nu foarte tare, de obicei gasesc firicele de par cazute atunci cand le spal. 

Primerul de ochi este tot din gama essential, tot la pretul de 8 lei. Al meu este nuanta #7501, o nuanta nude. Am impresia ca tubul meu era cam gol... si acest lucru nu prea mi-a placut.Daca stii cum sa il intinzi si cata cantitate sa folosesti pot sa spun ca este foarte bun pentru pretul lui. Imi place. Nuantele de fard se vad foarte bine si rezista destul de mult timp.http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_1_0_66_65-NEW-Primer.php

Spray-ul pentru curatarea pensulelor este din gama studio si l-am achizitionat la pretul de 18 lei. Imi place mirosul lui, este placut si nu puternic, desi in prima instanta mi se parea aiurea, probabil de la ambalaj .
Nu mi-a placut ca avea tendinta sa curga pe langa capac, nu mult, dar curgea putin. Sunt multumita de cum curata pensulele.http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_2_11_0_106_14-Lotiune-pentru-curatat-pensulele-zilnic.php

Servetelele matifiante sunt din gama essentials, pret 8 lei.Imi plac, desi nu prea le-am folosit, dar pare ca isi fac treaba bine.Sunt 50 de bucati mbalate intr-un portofel din carton foarte mic si practic, usor de tinut in geanta.http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_6_0_51_2-Servetele-absorbante-pentru-fata.php

Cadoul, mascara transparenta pentru gene si sprancene face parte din gama essentials, costa 8 lei si e buna pentru aranajarea sprancenelor si a genelor fara farduri sau rimel. Eu am folosit-o cam rar, mai mult capatul pentru sprancene, defapt doar cel pentru sprancene.:P

Comanda a venit prin posta romana, a ajuns destul de repede, dar nu mai stiu cat a fost transportul, probabil 10 lei.

Nu mi-a placut ca atunci cand am vrut sa comand nu mai aveau toate produsele pe stoc. Au fost cateva produse pe care le-am vrut si nu erau disponibile lacomanda, lucru care m-a nemultumit destul de mult.

Nu am mai revenit cu o comanda la ei pana acum, dar daca mai gasesc ceva interesant cu siguranta am sa mai comand deoarece sunt multumita de raportul calitate pret.

Chiar va recomand aceste produse si le puteti gasi pe siteul http://www.eyeslipsface.com.ro/.

Vedeti ca au si un concurs pana pe 13 iunie. Mai multe detalii aici: http://www.eyeslipsface.com.ro/concurs.php?lang=ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu