miercuri, 11 iulie 2012

Trusa completa de makeup(swatch) + blog sale

Buna seara dragelor!

 m-am gandit ca ar fi binevenit sa fac un articol despre o trusa de farduri pe care am primit-o cadou de la oriflame dupa ce am indeplinit niste cerinte, si anume de a face comanda de 350 lei 3 campanii consecutiv.
Trusa de farduri contine 18 nuante de farduri pentru cohi, 10 nuante de luciuri de buze, 3 farduri de obraz, 2 pudre, 1 fard iluminator si 1 fard bronzant.
Trusa este foarte compacta si vine ambalata intr-un sacut albastru. Pentru dimensiunile eii mi se pare perfecta pt calatorii, dar si pentru ca are tot ce ai nevoie pentru machiajul fetei. Si are si oglinda, mare cat trusa:X.
Am facut pentru voi si swatch cu nuantele continute ca sa vedeti si voi cat de pigmentate sunt.














Dupa cum puteti vedea in ultima poza, continutul trusei de 3 culori de la oriflame e identica cu 3 nuante din trusa completa. Si va spun majoritatea nuanteleor de farduri sunt identice cu nuantele de farduri din trusele mici de 3 culori din cataloagele oriflame care se gasesc la un pret de 24 de lei bucata (in c 10 la pagina 87). adica 4 truse de 3 culori se regasesc in aceasta trusa .



Fardurile sunt pigmentate si pudrate, dar nu foarte moi astfel incat sa se faca praf la contactul cu pensula de farduri. Pudrele sunt foarte fine si la fel si blushurile, cu o mica exceptie, cel din dreapta jos care pare futin mai aspru decat restu, putin doar.
Luciurile sunt destul de rezistente.

Per total mie imi place aceasta trusa si ma bucur ca am reusit sa indeplinesc conditiile pentru a o primi.

Daca vreuna dintre voi este interesata de aceasta trusa , mai am una sigilata, identica pe care o vand cu 55lei.
Daca sunteti interesate dati mail (pandreeageorgiana@yahoo.com). De preferat sa fiti din Bucuresti sau din Braila ca sa nu fie nevoie sa o trimit prin posta deoarece poate exista riscul de a fi lovita si sa se sparga fardurile.

Va pup!

9 comentarii:

  1. Arata foarte bine trusa,surprinzator de bine pentru Oriflame. Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate|:D
      adevarul este ca de vreo 2 ani incoace oriflame a inceput sa isi revina, adica sa sa aduca produse mai bune si la preturi normale....pe vremea Monicai Tatoiu s-au imputinat produsele bune iar preturile crescusera considerabil, adica un parfum giordani gold pe atunci costa 80 lei si acum iei setul cu 50

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. nu fac schimburi cu produsele noi:(, pentru ca las la pret f mult ca sa le vand. trusa asta cica ar avea pretul de vanzare de 130 lei

      Ștergere
  3. si eu am 2 produse noi in blog sale :) de fapt gelul a fost folosit o singura data...http://all-in-one-blog-by-annemarye.blogspot.ro/2012/09/blog-sale-de-cosmetice.html uita-te si imi lasi o parere.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu vrei scumpa,luni iti dau rasp sigur daca o cumpar sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am nevoie de acele produse:), daca aveam nevoie era ok, dar asa... nu am ce sa fac cu ele. imi spui luni daca o vrei, dar de unde esti?

      Ștergere
    2. din galati,da invelesti trusa foarte bine in folie nu se sparge nimic,am mai primit truse de farduri si nu s au spart :)

      Ștergere