vineri, 17 februarie 2012

Ce piesa de teatru am mai vazut(1)...

De multa vreme nu am mai reusit sa ajung la teatru si am considerat ca trebuie sa imi fac timp si pentru o astfel de activitate tinand cont ca sunt fascinata de teatru. Ador sa urmaresc actorii pe scena, sa ii vad cum interpreteaza rolurile. Poate ca mai mult ma atrage modul  in care joaca actorii decat piesa in sine. Chiar mi se pare ca uneori actorii pot salva un scenariu slabut daca joaca cu pasiune si se implica. Chiar am fost la o astfel de piesa si fascinant era modul in care isi interpretau actorii rolul, nu scenariul in sine...


Deci zilele trecute mi-am luat bilet la Teatrul foarte mic din Bucuresti  la piesa "Interzis sub 18 ani".


Descrierea de pe site-ul teatrului este urmatoarea: 
"INTERZIS SUB 18 ANI
de Mihaela MichailoV

Regia: Ioana Păun
Scenografia: Andrada Chiriac

Distribuţia: MONICA SĂNDULESCU (Lulu), ADRIAN TITIENI (Edi), SABINA POSEA (Mona)MIHAELA RĂDESCU (Mama)

Durata spectacolului: 1h 15min (fără pauză)

Foto: Adi Bulboacă

Edi are 40 de ani. Are o fiică de 17 ani, Lulu. Şi o iubită. Tot de 17 ani. Mona.
Amândouă vor să se mute azi la el. Iar el crede că poate să facă faţă. Toţi trei. Într-o garsonieră. Cu două puştoaice care au nevoie de atenţie. Exclusivă. Non stop. Care s-au săturat de reguli trase la xerox. Şi de părinţi absenţi.
Cât sunt de conectaţi, de fapt, părinţii la vieţile copiilor lor?
Cât de mult îi lasă să facă propriile lor alegeri?
Câte din regulile pe care le impun le respectă ei înşişi?
Şi cât de pe bune iau responsabilitatea de părinte?
Am vrut să conectez organic publicul la tot ce li se întâmplă Monei şi lui Lulu. La fiecare respiraţie, gând, emoţie, urlet, beţie, la fiecare gafă, slăbiciune, confuzie, la frica lor, la agitaţia lor, la forţa lor.
A se lăsa la îndemâna copiilor!"

Consider ca descrierea este suficienta! Merita sa vedeti piesa si o recomand atat copiilor cat mai ales parintilor!! Este o lectie importanta pentru amberele tabere, indiferent de statutul social!!!
Pretul biletului este de 12 lei pentru studenti.Mai multe informatii gasiti pe siteul teatrului: http://www.teatrulmic.ro/index.htm


Despre actori:
 MONICA SANDULESCU a primit PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNĂ ACTRIŢĂ ÎNTR-UN ROL SECUNDAR 
 pentru rolurile: Tracy Mandy din spectacolul Treapta a noua de Tom Ziegler şi Iulia din spectacolul Zvăpăiata după A.P. Cehov

ADRIAN TITIENI: Pe el cred ca l-ati vazut si pe la TV. Parca acum cativa ani a jucat intr-un serial romanesc televizat la proTV, "In familie" .
O scurta biografie gasiti aici.














Sabina Posea: A absolvit Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografie in anul 2008, la clasa profesorilor Florin Zamfirescu şi Dana Rotaru.
Joaca pe scenele de la Teatrul Foarte Mic, Teatrul de Comedie şi Teatrul Bulandra.

















MIHAELA RĂDESCU: a absolvit Institutul de Teatru din Târgu Mureș în anul 1987, la clasa prof. Adriana Piteșteanu.A debutat ca actriță de teatru încă din 1984 la Naționalul din Târgu Mureș, în spectacolul "Milionarul Sărac" de Tudor Popescu.








Cateva imagini de la spectacol:

Imaginile nu sunt in ordine:P.
Sper sa va placa si voua aceasta piesa!!


Voi la ce piese de teatru ati mai fost?Ce imi mai recomandati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu