luni, 6 februarie 2012

Cute Blog Award ♥

E prima oara cand fac o astfel de postare si asta se datoreaza Ioanei J. si a Gabrielei care mi-au inmanat acest premiu:D, Foarte dragut din partea lor:*.

Reguli:
1. Aminteşte persoana care ţi-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.

2. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
Ok.
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
Am avut un scorpion, dar a murit ca nu voia sa manance:((nu a mai mancat 5 luni:)))
era femela si semana destul de bine cu cel din poza, daca gasesc pozele cu a meu vi-l arat:D




4. Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu!
Dau mai departe premiul urmatoarelor fete:

si tuturor celor care nu l-au primit pana acum si vor sa il completeze.

5. Asigura-te că anunţi proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Intrebari:

1. Care este produsul de machiaj preferat?
Pot sa spun doua?;;) rimelul si fondul de ten

2.Care a fost trend-ul preferat in 2011?
Machiajul mov/lila si in general culoarea aceasta.


3.Care este desertul tau preferat?
Of iar trebuie sa aleg:P. Cred ca inghetata pe primul loc, desi ador colacul secuiesc si baclavaua.

4.Culoarea preferata?
depinde la ce. Imi plac culorile portocaliu, verde deschis la accesorii gen husa telefon/laptop la telefon(am avut 2 telefoane portocalii iar husa laptopului are interiorul vede deschis) dar pentru a purta nu am o culoare favorita , poate lila, roz, albastru, si o nuanta de maro-crem...

5.Care este prenumele tau?
Andreea Georgiana

6.Care este ultima melodie pe care ai ascultato?

                                    Guess Who - Scuza-ma

Am ascultat-o azi dimineata inainte sa plec la facultate la examen;))

7.Pisici sau caini?
Iubesc cainii pentru ca sunt foarte iubitori si ascultatori:X, dar acasa am un motan adorabil, doar ca pisicile nu imi plac ca sunt f egoiste:))

4 comentarii:

  1. vai... ms muuult de tot.... :*:*:*
    esti o draguta >:D<
    chiar o sa dau si eu mai departe aceasta postare :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos ca te-ai gandit la mine, dar il primisem deja si tagul l`am facut!:*

    RăspundețiȘtergere