duminică, 5 februarie 2012

Pore strips

Buna seara tuturor!
M-am hotarat sa imi cumpar si eu plasturii pentru scoaterea punctelor negre de pe nas, astazi cand i-am vazut in carrefour, asta dupa ce am incercat varianta ieftina cu lapte si glicerina pudra. Glicerina pudra am cumparat-o din kaufland la pliculet mic cu vreo 0,6lei. Compozitia mi-a iesit exact cum trebuie, nu am avut probleme ca s-a rupt cand am dezlipit de pe nas dar sincer nu am vazut niciun efect.
Aici un filmulet in care vedeti cum trebuie facut:D.


A incercat acum si benzile cumparate si pot sa zic ca sunt multumita de rezultat. Nasucul meu e mai fin acum si nici cu acestea nu am avut probleme ca am simtit ca pleaca cu tot cu nas cum am mai citit pe alte bloguri:).
Pe banda neagra lipicoasa care trebuie pusa pe nas am regasit dupa urme albe de la punctele mele de pe nas, nu le-a scos pe toate dar mi se pare imposibil sa le scoata deodata:).
Utilizare: Consider ca e bine ca pielea nasului sa fie inmuiata bine, ca sa se deschida porii, putem sta mai mult in baie cu aburi  sau sa stam deasupra unui vas cu apa fierbinte cu un prosop deasupra capului pentru ca aburii aceia sa aiba efectul asteptat. Pe nasul ud trebuie lipite acele benzi, dar imediat cum sunt scoase din ambalaj, iar partea aia lipicioasa si neteda trebuie umezita inainte sa fie lipita. Si se asteapta 15-20 minute sa se usuce. Sa se usuce!! Nu il deslipesti inainte sau prea tarziu dupa ce deja este ca o coaja uscata bine de tot si parca acum cade singura ca nu mai are niciun efect

Pentru mai multe detalii despre utilizare puteti citi aici ca are poze cu prospectul. http://randombeautythings.blogspot.com/2011/06/review-pore-strips-by-natural-charcoal.html

Pupici si noapte buna:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu