vineri, 23 martie 2012

Au venit papuceii de la zorilestore.ro

Acum 5 minute mi-a batut curierul la usa si mi-a dat coletul de la ZORILESTORE.RO cu papuceii pe care  mi i-am ales in cadrul campaniei despre care v-am vorbit acum cateva zile.
Eu mi-am ales un papuc-sanda pentru a evita sa imi mai iasa din picioare :P, plus de asta slapi mai am:-j.

Materialul din care sunt confectionati este 100% reciclabil(are o eticheta care specifica acest lucru)
Sunt din cauciuc  inclusiv talpa ceea ce aii face foarte comozi, cel putin la prima incaltare asa par.
Eu am ales marimea 38 si imi vin perfect si ma bucur ca nu am avut probleme cu marimile.
Pana acum imi plac si par si rezistenti, deci au un plus(+).
Sa va pun si pozele. pup!!:*


PS: am sa fac inca o postare despre papucei dupa cateva zile ca sa ii port putin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu