sâmbătă, 10 martie 2012

Mic truc pentru tenul machitat

Eu m-am tot confruntat cu o problema dupa ce ma machiam, si anume ca tenul meu arata clar ca am folosit fond de ten si pudra. Nu puteam sa renunt la pudra deoarece ea este cea care matifiaza tenul si fixeaza fondul de ten, in lipsa ei putem ramane cu un ten lucios dupa ce am aplicat fondul de ten, ceea ce nu imi place. 
Asa ca am zis sa incerc sa folosesc un spray de fata pentru improspatare pe care il mai foloseam pe pleoape inainte sa aplic fardul pudra pentru fixare. Am dat cateva pufuri de spray peste tenul machiat si am fost placut surprinsa de rezultat, tenul arata foarte natural, iar pudra nu mai iesea in evidenta. 
Am folosit sprayul pentru fata de la oriflame "suedish spa sea algae" care este recomandat pentru hidratare si improspatare. Pe eticheta spune ca se poate folosi si peste machiaj, iar eu chiar recomand acest lucru.
Cantitate 100ml.
Pret 18 lei la pret intreg.

Este foarte bun pentru a te racori vara, mai ales daca il tii la frigider inainte sa il folosesti:D.

Am incercat si  Spray de faţă Optimals Oxygen Boost™ tot de la oriflame si am fost la fel de multumita. Recomandarea lor:"Ai nevoie de un strop de prospeţime într-o zi încărcată? Acest spray pe bază de apă, cu alge brune şi complex hidratant Aqua-Boost, ajută la împrospătarea şi oxigenarea tenului. Pulverizează pe faţă şi decolteu. Poate fi folosit şi peste machiaj. 150  ml " Pret : 12 lei pret in catalogul c4.

2 comentarii: