vineri, 30 martie 2012

Tag "Cat costa fata ta?"

Am tot vazut acest tag pe diferite bloguri si m-am gandit sa il fac si eu deoarece sunt curioasa cam cat bani bag in ingrijirea fetei:P.
Am sa le iau pe rand:

1. Demachiant  -pentru ochi de la nivea 20 lei
                       -pentru restul fetei lotiune micelara ivatherm 100ml luat cu revista ...sa punem 15 lei
2. lotiune tonica de la oriflame pure skin -13 lei
3. dischete demachiante - 4 lei/100buc
4.crema de zi eco beauty oriflame -40lei
5.crema de noapte eco beauty oriflame - 40 lei
6. crema de ochi eco beauty oriflame - 22lei
7. gel de curatare abraziv  nivea  -16 lei
8.corector oriflame trio- 16 lei
9.baza de machiaj oriflame beauty studio artist -12lei
10. primer pt fardul de pleoape(preparat de mine si super multumita de el)
11. fond de ten- oriflame beauty studio artist- 20lei
12. pudra adaptiva oriflame giordani -55 lei
13. blush de la oriflame beauty glowing peach-18 lei
14.Sculpting disk de la sephora(pudra matifianta, pudra bronzanta, pudra iluminatoare) -60lei
15.kit pentru sprancene de la oriflame -22 lei
16.fard de pleoape: de obicei apelez la trusele de 4 culori de la avon-20 lei
17. rimel supersock avon -17 lei
18. ruj flormar -20 lei
19. tus oriflame beauty wonder 15 lei
20.balsam de buze: cutiuta cu minuni oriflame -7 lei
21.perle iluminatoare sau bronzante de la avon-30 lei
22. spray de fata oriflame optimals- cred ca l-am lauat cu 15 lei



Cam astea sunt in mare, pentru ca eu folosesc de obicei doua rimeluri, unul pt volum si unul pentru alingire, la farduri combin mai mereu din vreo 5 truse, pentru buze ma joc cu 2-3 rujuri...etc:P.

Pretul aproximativ este de 500lei

 dar totusi nu sunt bani bagati lunar...cel mai des imi cumpar demachiant si gel de cuyratare, cam la 2-3 luni iar restul, de obicei cand expira.ca nu reusesc sa termin fardurile sau rujurile. Rimelul il schimb la 6 luni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu