sâmbătă, 10 martie 2012

review demachiant nivea

M-am gandit sa spun si parerea mea despre demachiantul pe care l-am folosit pana acum o saptamana, si anume Laptele demachiant hidratant de la Nivea Visage.Cel din imaginea de mai sus este cel pe care l-am avut eu, dar este luat de 1 an, iar acum se gaseste sub un alt ambalaj, adica cel de jos.



Eticheta "Laptele demachiant hidratant NIVEA VISAGE este mai mult decat un lapte de curatare obisnuit: formula sa exclusiva de hidratare contine Vitamine si extract de castravete pentru curatare delicata si eficienta in acelasi timp.
Cum actioneaza?

  • Formula sa inbogatita cu vitamine si extract de castravete indeparteaza eficient urmele de machiaj si impuritatile acumulate pe parcursul zilei , respectand echilibrul natural de hidratare al pielii.
  • Este atat de delicat incat il poti folosi chiar si in jurul ochilor.
  • In plus, textura matasoasa iti rehidrateaza pielea, fara a lasa o pelicula grasa.
Ce inseamana pentru tenul tau?

  • Tenul e purificat si hidratat.
  • iti confera o senzatie placuta de catifelare si confort.
etc.
Tipul de ten: potrivit pentru toate tipurile de ten."


Sunt multumita de cat de bine curata tenul de machiaj. Sunt de acord cu specificatiile de pe eticheta.
Mirosul este f placut, cel specific cremelor Nivea.
Nu m-au usturat ochii deloc de la el!!
Ceva negativ nu am gasit la el desi l-am folosit cam 4 luni.
Pret: intre 15 si 20 lei am gasit pe net.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu