vineri, 23 martie 2012

Matreata + review sampon

Matreata


=descuamarea pielii capului
CAUZE:
-glande sebacee hiperactive.
- istoria familiala, alergiile alimentare, transpiratia excesiva, folosirea sapunurilor alcaline, candidoza si stres
-Folosirea excesiva de spray-uri de par si geluri
  • -Folosirea necorespunzatoare a produselor de colorat parul sau folosirea excesiva a ondulatoarelor de par electrice
  • -Vremea rece si incalzirea interioara uscata
  • -Palarii si esarfe prea stramte
  • -Spalarea rara a parului sau clatirea necorespunzatoare
  • -Stres, anxietate si tensiune
Cauza cea mai frecventa a matretii este probabil ciuperca Malassezia furfur (cunoscuta anterior ca Pityrosporum ovale). Aceasta ciuperca se gaseste in mod natural pe suprafata pielii atat la persoanele sanatoase cat si la cele cu matreata. Ciupercii ii place grasimea si in consecinta se gaseste cel mai mult pe suprafetele pielii cu multe glande sebacee : pe pielea capului, fata si partea superioara a corpului. Cand Malassezia furfur creste prea repede, reinnoirea naturala a celulelor este perturbata iar matreata apare cu mancarime. Alte ciuperci precum si anumite bacterii pot avea un rol similar in producerea matretii. 
Exista o frecventa conceptie gresita precum ca matreata este cauzata de o piele uscata, sau de efectul de uscare al samponarii excesive. De fapt, adevarul este invers, persoanele cu pielea capului grasa au tendinta de a suferi cel mai mult de matreata 


Si eu m-am confruntat o vreme cu aceasta problema si am foloseam head&soulders pana cand m-am trezit ca faceam iar multa matreata.

Vreau sa va spun despre 2 sampoane pe care le consider bune impotriva acestei probleme cu care cred ca toti ne-am confruntat.


Pe primul loc am sa trec samponul tratament antimatreata de la yves rocher .
Cantitate 250ml
Pret intre 10 lei(comandat de la ei) sau 14lei din magazinul lor.
Textura:->


*pozele sunt preluate de pe http://www.yves-rocher.ro

Am observat diminuarea matretii chiar de la prima aplicare si dupa ce am terminat flaconul si am folosit alt sampon am observat ca isi pastreaza efectul mai bine de 2 saptamani.Eu am fost foarte multumita de el si cei carora l-am recomandat sunt de aceeasi parere cu mine si il recomandam cu drag. Chiar merita.

Deoarece pretul mi se pare cam mare pentru cantitatea de sampon am trecut la samponul antimatreata de la Kallos pe care il trec pe locul doi deoarece  are acelasi efect ca precedentul prezentat dar nu isi pastreaza efectul dupa ce schimb samponul.(momentan eu nu mai am probleme cu matreata asa grave deci pot folosi si alte sampoane).
Descrierea lor:"Şampon contra mătreţei şi întărirea părului, pentru păr normal şi păr cu predispoziţie la îngrăşare. Face să dispară mătreaţa şi împiedică reapariţia acesteia. Efectele apar deja de la prima utilizare. Datorită componentelor sale naturale, îşi manifestă efectul de întărire a părului asupra întregului fir de păr, astfel încât interiorul firului devine mai viguros iar suprafaţa mai strălucitoare.Recomandat pentru îngrijirea pielii capului când apare mătreaţa. În vederea unui efect durabil, se recomandă utilizarea cu regularitate. 1000ml/500ml/200ml"

Sunt deacord cu prezentarea lor. 
Il puteti gasi la standurile kallos 
Din aceasta gama de sampoane acesta cred ca este cel mai scump, dar merita.
200ml aprox 7lei
500ml aprox 11lei 
1000ml aprox 20lei.
Textura seamana mult cu cea a celui de la yves rocher. Este ca un gel transparent.
Mirosul....nu stiu sa il definesc. Nu miroase a flori sau a ceva dulce...miroase a sampon antimatreata:))
Tinand cont de raportul calitate/pret vi-l recomand si pe acesta mai ales daca nu aveti o matreata severa, aceea consider ca dermatologul va poate ajuta sa o tratati.

Sper ca v-am fost de ajutor.pup.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu