vineri, 16 martie 2012

Machiaj inspirat(copiat) de la Alex Make-up

Astazi dimineata am primit instiintare pe mail ca Alex a postat ceva nou. Cum era de asteptat, era vorba despre un nou machiaj care mie mi s-a parut foarte dragut:x si m-am gandit sa il incerc si eu ca tot urma sa plec la facultate.
Am sa va pun si o poza cu machiajul ei pentru a se vedea mai bine ideea , mai ales pentru ca mie nu mi-au iesit pozele foarte bine deoarece au fost facute cu telefonul:-s.
Ce am realizat eu seamana foarte tare cu machiajul ei pentru ca mi-ai placut foarte mult nuantele alese de ea.
Si culoarea buzelor e adorabila si din fericire am reusit sa o obtin din combinarea a doua rujuri.(unul de la flormar si unul de la oriflame, aveau si aceiasi textura doar ca cel flormar era mai trandafiriu pe cand cel de la oriflame era mai spre plum, foarte usor in comparatie cu rujul ei.)
Eu nu am folosit deloc aceleasi produse pentru machiaj, dar era aproape identic. Imi pare rau ca nu am facut poze imediat dupa realizarea lui, ci dupa 6 ore. Nu mi-a trecut prin cap:(.
Asta mai contribuind la proasta exemplificare a machiajului pe langa calitatea pozei:(. Imi pare rau.


Si am folosit: Fard bourjois 07 -20lei de pe farduri.ro(in alte magazine costa 43lei)
                    Fard perle giordani nuanta gold (cred ca l-am luat la oferta cu 20-25lei)
                    Creion ochi hipnotic de la oriflame (10 lei)
                    Creion duo pt ochi veryme (7 lei)
                   Trusa oriflame cu 8 farduri+4 luciuri buze+2 blush-uri(65 lei)
                   Fard Avon island breeze/ pink sands (20 lei fiecare)
                   Trusa Ga-de (parca in magazin am vazut ca e aproximativ 160lei) contine 37 nuante
                  Tus stilou oriflame (10 lei)
                  Rimel avon supersock (17 lei)



Un comentariu:

  1. Foarte dragut!!:*
    Ma bucur ca ti-a placut.Pentru buze si eu am combinat doua nuante diferite pentru a obtine rezultatul asta(rosu/grena+mov)
    Mi-ar fi placut sa va si poze full face.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere