vineri, 9 martie 2012

review demachiant royal velvet oriflame

De curand am inceput sa folosesc acest demachiant deoarece ultimul pe care l-am avut s-a terminat si nu mi-am mai cumparat. L-am folosit cam de 5 zile si pentru mine e destul de mult ca sa imi pot forma o parere despre el.

Ce scrie pe eticheta lui: "Lapte demachiant . Demachiant revitalizant, bogat in izoflavone extrase din floare de iris. Ajuta la indepatrtarea delicata a impuritatilor si catifelarea tenului. Se aplica pe fata si gat, cu ajutorul unui tampon demachiant .Potrivit pentru tenul matur/uscat."



Parerea mea:
 + Are consistenta unui lapte demachiant. Curata foarte bine tenul. Lasa tenul catifelat, mai ales ca eu am tenul uscat de la apa din Bucuresti:P..
-  Daca insisti mult la demachierea ochilor( ca mine uneori cand folosesc tus si mult rimel ) si risti sa bagi putin in ochi, cam ustrura..si tare. Cu celelalte dinaintea lui nu am patit-o.
Mirosul: seamana cu laptele demachiant Doina.
Pret: 19 lei in catalogul C4 oriflame(cod 22421) [tinand cont ca il poti lua cu reducere de la 23%...pretul ar fi aprox 15 lei, iar cu 40%...11,4, ceea ce mi se pare foarte rezonabil.]
Cantitate: 200ml.


Desi este pentru tenul matur, eu nu am considerat o problema chiar daca am 20 de ani deoarece e demachiant si nu raman pe fata mea mai mult de 3 minute, pana ma spal pe fata. Dar oricum ochii au nevoie de mai multa ingrijire, fiind primul loc in care apar riduri:D. Cremele pentru ten matur nu consider ca sunt inca necesare, folosesc doar pentru hidratare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu