miercuri, 1 august 2012

Review gel de dush de la Balea cu zmeura:X

Buna dimineata dragele mele!

Saptamana trecuta am luat cate ceva de la gabriela pe langa produsele pe care le-am comandat impreuna cu ea de la vegis.ro si elf. (Pentru cine nu stie despre ce este vorba, aceasta este postarea in care v-am prezentat produsele).

Printre acele produse se numara si acest gel de dush de la balea cu aroma de zmeura!

Ce imi place la el?
Pretul (in DM parca e la 7 lei)
Mirosul (e adorabil)
Culoare( e rox:x)

Ce nu imi place?
Nu prea este cremos, e cam lichid
Nu face spuma mai deloc(probabil daca il pun in apa si dau drumu la apa cu presiune face spuma, dar asta e rolul spumantului de baie, de la acesta vreau putina spuma atunci cand il aplic pe corp)


Nota mea 7/10

Si probabil l-as mai cumpara pentru mirosul lui minunat si fresh:D

4 comentarii:

  1. Multumim pentru review scumpa, a fost o surpriza placuta! :D Eu il folosesc pe burete de spalat si chiar face spuma :p pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Il am si eu. Tot de la Gabita si imi place foarte mult. Eu nu am o problema cu spuma pentru ca folosesc un "pamatuf" din ala pentru spalat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca o sa-l cumpar si eu.. Mereu imi fac cu ohciul produsele de la Balea, caci sunt ieftine si bune.
    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere