vineri, 17 august 2012

Blog sale posete/portofele/portfarduri

Buna fetelor! Am gasit prin dulapul meu nist egenti/portofele pe care nu am reusit sa le port deloc si m-am gandit ca este cazul sa le dau mai departe:)

Portfard Liselotte Watkins Anniversary  pret 20 lei

Portfard Liselotte Watkins Anniversary

 

Portofel Liselotte Watkins Anniversary pret 30 lei

Portofel Liselotte Watkins Anniversary

Geantă Liselotte Watkins Anniversary pret 45 lei

Geantă Liselotte Watkins Anniversary

Portofel Floral pret 20 lei

Portofel Floral 

Geanta floral pret 45 lei

Plic verde MELI-MELO pret 25lei

Imaginile sunt de pe net, v-am pus si link pentru a vedea informatii reale si pareri ale cumparatorilor. Produsele sunt nefolosite, doar ca nu mai am ambalajul lor.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu