joi, 2 august 2012

Inca o incercare de a slabi :)

Am mai avut o astfel de tentativa acum ceva timp, dar fiind in timpul scolii si avand un program dezorganizat care nu imi permitea sa mananc atunci cand trebuie si ce trebuie, am renuntat la el. Reusisem sa slabesc 2 kg, pe care de atunci pana acum pe-am pus la loc.

Dar acum e vara si sper ca pana in septembrie sa fiu ceva mai usoara.
Acum m-am hotarat sa impartasesc cu voi dieta mea, dupa ce am vazut ca in 4 zile de cand am inceput-o chiar are efecte. Am reusit sa slabesc 1,5 kg.

Am inceput un regim cam drastic, dar cu vointa se poate, nu fac foamea, problema e ca poftele sunt cea mai mare problema. Dar incerc sa nu ma mai gandesc la  diferite alimente delicioase si pana acum am rezistat tentatiilor. Ca sa nu mai spun ca ieri un coleg de munca m-a servit cu o bomboana:d. si am spus nu:). Sunt fata cuminte.

De saptamana trecuta am inceput sa beau ceaiuri, lucru pe care eu nu il fac deloc.Deci timp de  o saptamana am baut zilnic cca 4 cani de 200ml pe zi. Fara sa tin vreu regim. Nu am slabit decat cateva sute de grame. Dar este un bun pas spre detoxifierea organismului. Cel mai potrivit este ceaiul verde si ceaiul de soc. Mie nu imi place ceaiul verde si prefer pe cel de soc pt ca il pot bea neindulcit fara probleme.

In aceasta primavara, colega mea de camera a tinut dieta disociata timp de 2 saptamani si a slabit f mult si nici nu s-a mai ingrasat. Asa ca am hotarat sa tin si eu aceasta dieta, dar nu asa drastic cum a tinut-o ea(manca doar 2 mere si o para pe zi) ci doar respectand regula de baza si anume a nu se amesteca categoriile de alimente. Astfel ca intr-o zi mananci legume, in alta mananci carne(de preferat pui fript/fiert), in alta mananci fructe( de preferat cele verzi, exclus banane), in alta peste, iar in alta lactate.

Ideal ar fi sa mananci alimentele cele mai slab calorice, dar  eu nu fac chiar asa.

Mie imi este usor acum sa am un program fix deoarece muncesc la birou, am program de lucru aproape fix si in fiecare zi ajung cam in jur de ora 9 la serviciu si plec pe la 18. Am  pauza de masa intre 13 si 14. Acest program mie imi este foarte util. Fiind cald afara am renuntat la masa de seara pentru ca nu imi este greu deloc.
Cand ajung la munca iau micul dejun, consistent. Apoi mananc la ora 1 tot consistent. Intre mese beau ceaiuri si dupa masa de pranz beau iar ceaiuri pana plec. De obicei cam 4 cani pe zi. Beau si apa atunci cand imi este sete.

Nu stiu daca depasesc 2 l de apa/zi.

Adevarul este ca ceaiurile ma sprijina in lupta cu pofta si cu foamea. Chiar dovedita bine. Sa va povestesc si voua. In prima saptamana de baut ceaiuri manacam orice, inclusiv ciocolata. Astfel ca intre mese, desi am baut ceai si nu imi era pofta sau foame, am mancat un baton de twix pe care il aveam pe birou.Doar pentru ca era acolo si am vrut sa il mananc. Imediat dupa ce l-am terminat am simtit dorinta de a mai manca dulce sau chiar mancare, ceva gustos.Dar am mai baut un ceai si acea senzatie mi-a trecut(cred ca atunci am baut ceai de salvie sau soc).

De lunea aceasta am inceput cu adevarat dieta. Luni am mancat fructe, mai exact mure cam 300g , prune cam 600g si caise cam 400g si cred ca un mar mic din copac.

Marti am mancat carne, mai exact caren de pui la rotisor, cumparat din kaufland. Am mancat 1/3 din pieptul de pui si un copanel dimineata, iar la pranz restul de piept de pui.(care a fost foarte mult)

Miercuri am mancat legume,  dimineata salata de varza si 3 morcovi iar la pranz pastai fierte, catraveti si ardei.

Joi, adica astazi, am mancat lactate.Dimineata am mancat o felie de branza sarata, 4 triunghiuri de branza topita si am incercat sa mananc niste branza gen brie dar avea mai multa coaja decat continut care avea gust a amoniac. Eu mananc deobicei brie, branza cu mucegai, dar ast aa fost naspa.Iar la pranz am mancat 3 cubulete branza topita si am baut chefir.Chiar nu am putut sa beau tot chefirul, a mai ramas ceva in bidonas.Am baut doar un ceai pentru ca nu mai e apa la dozator si deci nu mai am cum sa iau apa fierbinte pt ceai, dar am baut mai multa apa.

Cam asta a fost meniul meu in primele 4 zile de dieta.
Maine urmeaza pestele, sa vedem cum o sa fie maine:).



4 comentarii:

  1. Mult succes draga mea in dieta si sa ne tii la curent cu rezultatele! :D pupicei:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru sprijin! chiar mi-ar fi de folos sa stiu ca ma sustineti ca poate asa nu mai sunt tentata sa calc starmb;))

      Ștergere
  2. Multa bafta! Eu nu te pot ajuta cu dietele pentru ca nu am reusit niciodata sa tin o dieta, mai ales una drastica :( Numai cititnd dieta ta si mi s-a facut foame :)De fiecare data cand am slait, s-a intamplat pentru ca mergeam zilnic pe jos in pas alert, cam 30 de minute, renuntam la paine sau mancam mai putina si incercam sa nu combin cartofii cu friptura sau mai stiu eu ce. Indiferent prin ce metoda slabesti, nu e bine sa pierzi mai mult de un kg pe saptamana. Altfel, te alegi cu niste vergeturi de toata frumusetea si alea chiar ca nu au remediu. Si eu prefer ceaiul de soc, insa e ok sa bei o cana pe zi si din cel verde pentru ca iti curata colonul. Ceaiul de soc de doar diuretic, nu si depurativ. Referitor la dieta pe care o tii acum, iti sugerez sa nu mananci produse cumparate gata preparate (gen mancare gatita din supermaket) pentru ca au foarte multi aditivi, printre care si glutamatul de sodiu, care da dependenta fata de gustul respectiv. Acelasi efect il are si delikatul. Te-am zapacit de tot :) Cate kilograme vrei sa slabesti? Sa ne tii la curent... Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes.Stiu si eu pe cineva care a tinut aceasta dieta si a slabit si la fel nu a mai pus la loc.O s-o tin si eu, desi sunt cam pofticioasa :(

    RăspundețiȘtergere