luni, 13 august 2012

Recomandare!! Reduceri de necrezut la Fashion House-Outlet Center

Buna dragele mele!
Weekend-ul asta am facut o mare descoperire si sunt foarte incantata.Am aflat de acest minunat loc de pe unele bloguri si am fost convinsa sa ajung aici pentru ca am fost invitata sa particip la consursul Clearance Hunt de pe http://blog.standout.ro si nu imi pare rau deloc, ba chiar sunt foarte fericita. Si sa va spun de ce.
In acest complex comercial regasim nenumarate brand-uri cunoscute. Sunt magazine outlet (def: acele magazine ale unor branduri sau case renumite care vand soldurile ramase inainte de lansarea noilor colectii la preturi mult mai mici), dar fata de alte outlet-uri pe care le-am gasit prin oras, preturile sunt foarte foarte mici. Ai ocazia sa iti achizitionezi produse de calitate ale firmelor renumite si cu reduceri de pana la 80%. Probabil reducerile sunt asa de mari acum ca este perioada reducerilor in toate magazinele si de accea va sfatuiesc ca pana pe 30 august sa ajungeti la Fashion House ca sa profitati de aceste reduceri.
Eu nu am plecat cu gandul de a imi cumpara ceva, doar prietenul meu era in cautare de pantofi sport (popular "adidasi", dar adidas este o marca nu un tip de incalataminte). App, am fost insotita de prietenul meu care m-a ajutat si sa fac pozele pentru voi pentru a vedea ce minunatii de reduceri si produse am descoperit, dar s-a gasit util si la cumparaturi(e genul de baiat care nu da bir cu fugitii cand vine vorba de shopping:D, sunt norocoasa:D)
 Deci am plecat cu un gand si m-am intors cu altceva;)), defapt "si" cu altceva, ca ce mi-am propus am realizat:D.

Primul magazin vizitat a fost Killtec unde am gasit hainute de copii,de dama si barbatesti, hainute sport. Hai sa vedeti cateva produse si preturile aferente:D








In acest magazin am gasit reduceri si de 80% la acei pantofi sport de dama, roz deshis.



Apoi am ajuns la Tom Tailor unde am gasit niste bijuterii dragute, o fustita care mi-a placut mult si o pereche de pantaloni scurti draguti:).



(imi cer scuze pentru calitatea unor imagini, dar nu am un aparat foto, pozele sunt facute cu telefonul)

Am gasit o insulita cu un magazin de poantofi, genti unde am ochit ceva pentru a va arata:D.






Am regasit aici si magazinul Samsonite unde am fost incantata de preturile la gentile mari pentru bagaje si mi s-a parut foarte draguta asta roz iar prietenul meu a ochit o geanta de umar de laptop pe care pana la urma a si cumparat-o:P, pretul fiind foarte bun pentru aceasta calitate.


 Geanta aceasta de umar a costat aproximativ 75lei.


Mergand mai departe am dat peste Reflections , un magazin de lenjerie unde am gasit cateva reduceri consistente la niste lucrusoare adorabile.






Am intrat si in Diesel unde am descoperit niste reduceri foarte mari, de la 900 lei la 200 lei la blue jeans. Mi-au placut 2 camasi barbatesti (m-am gandit sa ma uit si la produse barbatesti pentru barbatii din viata noastra, asa ca pe parcursul postarii se vor mai regasi produse pentru ei).

PS : ce banner regasim la intrare;))






Prietenul meu m-a "tarat" apoi in Adidas unde am gasit foarte multe reduceri la produsele barbatesti, dar am gasit si ceva pentru noi, fetele:P.
Magazinul e foarte mare:D.











Urmatoarea oprire? Otter E plin de pantofi peste tot, pentru toate gusturile si toate marimile(de pantofi), de la mic la mare, indiferent de sex. 



Mi-au placut aceste botine din piele intoarsa, mi se par potrivite de toamna.

Am gasit si un magazin specializat pe haine pentru ocazii speciale, aviz persoanelor care au in plan nunti, botezuri, petreceri si alte activitati de acest fel  unde se preteaza o tinuta eleganta.








Sunt foarte incantata de modelele de rochii si de pretul acestora, dar mai ales de multitudinea de camasi barbatesti la preturi foarte bune. Cele de sus erau la 65 ron reduse de la 99, cele din dreapta la 59 ron iar cele din stanga jos la 44, sau tot 65 ron. O groaza de modele si culori.

Mergem mai departe la Verdissima, unde am gasit o rochita foarte foarte frumoasa si o fusta lunga care mi-a palcut mult de tot.


Rochita asta e minunata, se gaseste pe negru(e in vitrina), galben si mint:X. Iar pe mint e adorabila:X


In sfarsit am gasit Braiconf . Tin sa va precizez ca aici gasiti o multitudine de produse de calitate iar in Fashion House au niste preturi...foarte foarte bune. Aceasta firma este romaneasca si lucrezaza foarte mult pe export, pentru ca noi in Romania nu stim sa apreciem munca noastra, bine ca stiu strainii sa o faca! Recomand mai ales pentru camasile lor barbatesti! Daca vreti sa faceti un cadou de calitate unui barbat, treceti pe la Braiconf!!



La capitolul incaltamine si genti, cel mai incantata am fost de Benvenuti, unde am gasit niste pantofiori foarte frumusei si ieftini chiar si niste genti superbe.Nu am putut rezista si mi-am luat o geanta.
ATENTIE! Aici gasiti reduceri de 40% la produsele de pe marginile magazinului, aplicate peste pretul deja redus!! Aveti de unde alege!
 Acest model de poseta se regaseste si pe alte culori.
 Geanta aceasta e a mea acum:X


Si magazinul de care m-am indragostit iremediabil, MANGO . Aici gasesti o multitudine de haine superbe la preturi incredibile. Pantaloni scurti(nu ca cei din stat in casa) la 15 lei, hainuta de piele intoarsa(100%) 120lei redus de la aprox 900lei, blue jeans la 40 lei in loc de 190 lei etc, etc, etc, mai bine va arat imaginile:D.





 Asta este produsul a carui indiciu l-am pus pe blog, si mi-am luat si eu unul ca era doar 10 lei si mi se pare foarte dragut.Iar sub el se afla blue jeans la 40 lei, model pe care l-am achizitionat si eu.


 Gecuta asta e cea din piele la 120 lei si mi-am luat si eu una:D.

 Brosa barcuta la doar 10 lei



Ma bucur ca am dat si peste Jolidon .




In PUMA am pierdut cel mai mult timp, la ce produse au si ce reduceri a trebuit sa stau ceva vreme la o coada destul de lunga, bine totusi ca a mers repede;)).

 De mult cautam un astfeld e recipient pt apa. Vroiam pentru bicicleta sau pentru activitatile sportive:D. E 9 lei redus de la 29 lei. Si atatea culori:X. Eu am ales verde;))
 Dintre pantofii acestia sport si-a ales prietenul meu o pereche cu doar 180 lei, redus de la 350 parca, de specificat faptul ca exteriorul este din piele.(cei cu mov si turquoise)
Aici sunt hanorace pentru copii, la doar 49 lei, dar in comparatie cu cele de dama care costa 59 lei, aceastea sunt mult mai frumoase si mai pufoase, asa ca mi-am luat de la copii, un numar mai mare ca sa mi se potriveasca. Si e pink:X.
Acestia sunt la 120 ron.

Am mai dat peste un magazin unde am gasit si oferta de 1+1 gratis. 




Si ultimul magazin in care am intrat inainte de iesire . Un magazin cu multi pantofi:P.

 Pret 129 ron.
 Pret 129 ron redus de la 313 ron.



Cam atat am reusit sa pozez pentru voi, sper ca este suficient pentru a va face o parere despre acest complex comercial si ofertele pe care le puteti gasi aici. Mai sunt multe magazine pe care nu am apucat sa le pozez.

In timpul sapatamanii am inteles ca e foarte liber, atat magazinul cat si parcarea, dar sambata cand am fost eu parcarea era plina si  magazinul si mai plin.
TRANSPORT: 236 este cel  mai recomandat. Se ia de la Eroilor, din Piata operei si se merge cu el pana la capat, statia COMPLEX COMERCIAL WEST PARK
Dar am vazut ca pe acolo circula si 137 care trece doar dupa ce pleaca de la carrefour militari(care este capatul), cel mai usor este sa il luati cand va intoarceti de la cumparaturi.

Cand m-am dus eu ploua, dar cand ma iesit deja se uscase pe jos si era mai bine:).




Ce mi-a palcut cel mai mult: (pe langa preturi si modele:X:X:X de care deja am spus mai sus)
-In primul rand exista traseu direct catre Fashion Center House, aporoape din centrul Bucurestiului, tinand cont ca este pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
-Este foarte frumos amenajat atat la exterior cat si in interior.
-Parcarea este foarte spatioasa
-Exista atat restaurante cat si tonomat de snacksuri, daca vrei doar sa rontai ceva pe fuga.
-Exista bancute pentru odihna.
-Exista panouri cu magazinele si harta acestora in interiorul complexului, plus legenda hartii.
-Pe langa panouri exista pliante ca sa le tinem la noi sa stim unde gasim un naumit magazin sau alte informatii utile




 Si cumparaturile mele:X

M-am gandit sa va arat o idee de tinuta numai buna pentru zilele  de vara care au mai ramas.
Rochita Verdissima 149 ron in loc de 350ron
Sutien Jolidon 24 ron in loc de 63 ron
Gecuta piele Mango 119 ron in loc de 922ron (este subtirica)
Poseta Benvenuti 69 ron in loc de 134 ron
Pantofi Leather Point (cred 45 ron) in loc de 125 pret de outlet(probabil intreg in magazin era mai mult.

Total 406 ron in loc de 1594 ron. Economisesti 1188 ron!!



NU UITATI !REDUCERI DE SOC! Branduri renumite cu reduceri zilnice de pret.
Articolul participa la concursul Clearance Hunt organizat de Fashion House.

5 comentarii:

  1. Waw, nu pot spune dacat ca ne-ai arata aproape tot magazinul :D Si mi-ai facut o pofta imensa de shopping :(( Daca eram din Bucuresti, cu siguranta dadeam iama in Fashion House-Outlet Center! Articolul tau m-a lasat masca!:D Multumim mult ca ne-ai aratat aceste reduceri uriase! pupicei scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-am aratat atat de multe pentru ca si eu doresc sa gasesc asa multe informatii cand citesc o postare pe un blog, atat poze cat si preturi si detalii de unde pot fi achizitionate unele lucruri.
      Nu este tot magazinul:P Mai erau multe altele, dar va las s ale descoperiti singuri:P

      Cu placere si pupici si tie!

      Ștergere
  2. wow..wow..wow :O ce reduceriiiiiiii :) si mie mi-ai facut o pofta de shopping ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta a fost is reactia mea in magazin:D, si ma bate gandu sa mai ajung o data prin magazin pana pe 30 august:D

      Ștergere
  3. ce de reduceri!!! pare genul de loc in care m-as plimba multe ore :)

    RăspundețiȘtergere