joi, 9 august 2012

Haul (iar m-a corupt gabrielle)

Dupa ce saptamana trecuta am primit comanda de la http://gabryelles-blog.com/ pe care am prezentat-o aici , iar am pacatuit si am mai luat cateceva de la ea,pe langa comanda la lady's pe care o planificasem cu ceva timp in urma.

De la lady's am luat un sapun cu burete cu aroma de liliac, un balasm de buze cu aroma de liliac, un set de diverse cu aroma de liliac(gel de dush, crema de corp, gel de curatare ten, balsam de par).










De la ea am cuparat pensula pentru sprancene dela elf, primerul elf, gel de dush cu fructe sui gel de dush cu lime(pe care am uitat sa il pozez) de la balea, si balsamul de buze nonicare.
Pe langa acestea am ales si 2 produse din categoria folosite, si anume demachiant bifazic balea si crema antiacneica

 Iar draguta de ea, ca deobicei a mai facut niste cadouri;)). Buretei ebelin(se gasesc in DM), pudra essence si esenta cu liliac(cu asta chiar m-a nimerit pt ca cautam asa ceva, mi s-a pus pata pe tot ce inseamna liliac, miroase foarte frumos) Era sa uit, in imaginea de mai jos e si un suport de aromaterapie pe care l-am cumparat de la gabriela cu 3 lei:D, cred ca deasta mi-a adaugat si esenta:D
Voi v-ati luat ceva de la ea?:D Uitati-va in blogsale-ul ei cat mai are produse si nu ezitati:D

6 comentarii:

  1. Si pe mine m-a contaminat :))
    Astept sa imi ajunga pachetelul de la ea. mi-am facut un stoc de geluri de dus, air acum imi pare rau ca nu am luat mai multe. :)) Cred ca am o problema :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu la fel, pana acum al luat vreo 5 geluri de dush de la ea:))

      Ștergere
    2. Dee:)) Daca stiam ca va plac asa mult gelurile de dus, luam mai multe :D pup:*

      Ștergere
  2. Ma bucur draguta ca esti multumita de ele! Sa le folosesti cu mare drag! Si astept un review la setul cu liliac ladys:D pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere! Eu am o intreaga colectie de geluri de dus de la Gabita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Primerul de la Elf si demachiantul bifazic le-am avut si eu. Mi-au placut, dar nu pot sa spun ca sunt cele mai bune pe care le-am icnercat. Cu bifazicele nu prea sunt eu prietena pt ca nu imi prea place senzatia uleioasa. Sa le folosesti pe toate cu placere si asteptam review-urile!

    RăspundețiȘtergere