miercuri, 1 august 2012

Deodorant spray antiperspirant 24h Activelle Invisible - ORIFLAME

De cateva zile vreau sa va vorbesc despre acest deodorant deoarece m-a lasat placut surpinsa desi nu ma asteptam, tinand cont de experientele mele anterioare cu alte deo spray.

Am mai incercat spray-uri antiperspirante si de la alte firme dar niciunu nu a avut efectul dorit, adica de a proteja, miroseau frumos si atat.

Acesta in schimb mi-a placut din toate punctele de vedere. Vedeti mai jos de ce.(e mai mult decat se prezinta a fi)


Descriere oficiala:
Spray care oferă o protecţie superioară, fără a lăsa nicio urmă. Protejează împotriva transpiraţiei şi mirosului neplăcut, în timp ce tehnologia Anti-White Marks este responsabilă de lipsa urmelor de pe haine. 150  ml

Descrierea mea:
Nu lasa urme? Da, nu lasa urme. Eu port tricouri inchise la culoare si nu am observat urme lasate de la el, mai ales atunci cand imbrac tricoul nu raman acele dungi albe pt ca am atins tricoul e pielea subratului in timp ce ma imbracam asa cum patesc deobicei de la deodorante.
   P.S. nu am incercat sa dau cu el direct pe un material inchis la culoare sa vad ce se intampla
Parfum? Un miros foarte placut si fresh, si nu sunt singura de aceasta parere:)
Protejeaza impotriva transpiratiei? Da protejeaza! Eu una sunt chiar multumita din acest punct de vedere.Nu va ganditi totusi ca il folositi si alergati o ora si nu ati transpirat ca e imposibil asta.
Miros neplacut al transpiratiei? Nici nu se pune vorba de asa ceva:).
 Cantitatea este suficienta pentru aproximativ o luna, o luna jumatate. Depinde cat de mult folosesti sau cat de putin.



Pret: 14 lei.

Nota mea 9/10 (10 nu dau foarte usor)
Si in momentul acesta se afla pe lista mea de cumparaturi din catalogul oriflame:):X

Un comentariu: