miercuri, 29 august 2012

NOTD: Gold and black

Astazi a venit randul unei postari NOTD pentru ca v-am promis in postarea cu haulul din catalocgul c12 de la oriflame ca am sa va arat ojele cele noi. Acum cateva zile ati vazut combiantia cu roz, astazi vedem negru cu auriu.

Pana aseara am avut pe unghiute movul aratat in postarea precedenta, dar mi-am sters unghiile deoarece pe degetul aratator a sarit putin. Si vreau sa va spun ca desi am aplicat-o peste un tratament care nu rezista pe unghii mai mult de 2 zile, cea de la kallos nu a avut probleme, deci pot sa spun ca  este adevarata si faza cu rezistenta. Da, este o oja rezistenta:).

Revenind la ojele de astazi, am ales baza aurie si oja crapacioasa neagra, aceasta fiind recomandarea celor de la oriflame.
Imi place cum se vede pe unghiute, dar diseara schimb modelul ca totusi e prea mult pt mine acum;), poate cu alta ocazie.

Baza aurie se intinde f frumos, este deajuns o singura aplicare, dar trebuie lasata sa se usuce cam 10 minute, am observat ca se usuca mai greu decat alte oje  chiar daca e aplicata intr-un singur strat.
Oja cu efect crapacios se intinde si aceasta foarte bine si imi place cum se crapa. Aveti mare grija cu timpul in care sticluta sta deschisa pentru ca se usuca f repede si cu siguranta nu o sa vreti sa o aruncati dupa 3 utilizari.

Si sa va arat ce a iesit.






Trebuia sa va arat din nou soparlica mea:D. Imi place ca se potriveste cu manichiura!

Astept sa vad si de la voi poze cu unghiutele voastre si mai ales cu combinatii cu aceste oje de la oriflame, sa vedem care e cea mai interesanta.

Va pup!

6 comentarii: