joi, 23 august 2012

Mască de păr Crema al Latte Serical -Review

Pupici dragele mele!

De aproximativ un an nu am folosit alta masca pentru pare, decat cea cu lapte . O folosesc o data pe saptamana sau o data la doua saptamani , asta din comoditate. Oricum folosesc balsam deobicei.
Aceasta masca se gaseste in cantitati diferite, adica la 250ml, la 500ml (sper ca nu ma insel in aceasta privinta) si la 1000ml, un borcan intreg de masca de par.
Pretul este foarte mic, 250ml se gaseste la 6-7 lei, iar la 1000ml este pana in 20 lei.Cel mai probabil se gaseste la 17 lei.
Ambalajul, indiferent de cantitate este din plastic.
Mirosul...poti confunda foarte usor borcanul cu masca cu borcanul cu budinca;)) sau crema de prajituri. Miroase foarte dulce si cred ca este primul produs care mi-a lasat impresia aceea "imi vine sa o mananc":P.Dar totusi nu imi place sa imi miroasa parul asa si incerc sa il clatesc cat se poate de bine, dar mirosul tot se mai simte o zi.

Descrierea oficiala a produsului:

Tratament pentru par cu lapte

 Este un produs pentru toate tipurile de păr. Datorită conţintului de proteine din lapte, revitalizează părul după decolorare. Ideal pentru părul permanentat şi vopsit. Se aplică pe părul spălat, umed, se lasă cca 30 de minute, după care se clăteşte cu apă din abudenţă.


Eu sunt foarte multumita de calitatea acestui produs, in comparatie cu pretul lui.
Repara parul degradat, hidrateaza parul vopsit, dispare acea senzatie de matura, lasa parul moare si usor de pieptanat , dar si stalucitor. Nu cred totusi ca este protrivita pentru parul decolorat, nu face minuni.



Se recomanda sa se tina pe par aproximativ 30 minute.
Eu recomand sa fie folosita pe lungimea parului, insistand la varfuri, si evitand radacina parului.

ps: In poza din dreapta se vede mai galbena din cauza contactului cu aerul, asa se face la suprafata.


Un comentariu:

  1. Interesanta aceasta masca, iar pretul este accesibil..totusi eu raman la mastile Kallos:p multumim pentru review scumpa:*

    RăspundețiȘtergere