joi, 9 august 2012

Bio Muesli Super Fructe

Neata frumoaselor!

Acum vreo 2 zile v-am aratat pe facebook niste cereale si m-am gandit sa va spun parerea mea despre ele:).
Bio Muesli Super Fructe le gasiti pe siteul econatura.ro unde mai gasiti si alte produse BIO.

Mie imi plac tare mult cerealele cu fructe pentru ca sunt mai gustoase, iar acestea chiar imi plac tare mult.Va spuneam intr-o postare ca m-am apucat de slabit, de dieta etc. Si am constat ca alimentele pe care le consum nu prea contin fibre care sunt necesare  unui tranzit intestinal bun. Si va spun ca am patit-o!  De aceea am hotarat sa introduc in masa de dimineata fibre, si cea mai sanatoasa solutie mi se pare micul dejun cu cereale. Deoarece eu nu suport cerealele simple le prefer pe cele cu fructe  fiind mult mai gustoase.


Pentru problema cu lipsa fibrelor din alimentatie mai exista si prafuri, ca de exemplu colon help si altele de acest fel, dar mie mi se par greu de mancat. Iar aceste cereale le consum cu iaurt, deoarece nu imi place laptele.
Ce contin: Fulgi ovăz* (30%), Fulgi grâu* (20%),Fulgi cereale* (grâu,extract malţ din orz*) (19%), Seminţe de floarea soarelui* (7%), Caise* (7%), Struguri* (7%), Fulgi quinoa* (5%),  Seminţe chia*, (3%), Fructe goji * (2%). * cultură organică.

Conţine cereale integrale, vitamine, amino acizi şi minerale. Produs bogat în fibre. Nu conţine aditivi şi conservanţi. Nu are adaos de sare. Nu are adaos de zahăr. Conţine zaharuri naturale.


VALORI NUTRITIONALE: per 100g
Val. Energ.: 1433kJ / 341 kcal; Proteine: 12.1 g; Carbohidrati: 56.8  g; Grasimi: 7 g.
Greutate: 250 g

Din specifiicatiile lor mi se par perfecte pentru dimineata tinand cont ca pe langa un iaurt, mai mult de 50g de cereale nu mancam, ceea ce inseamna  cca 170kcal, plus iaurtul care era aprox 50kcal/150g, mi se pare perfect pentru micul dejun. O gustare sanatoasa si gustoasa.(chiar asta am mancat eu in dimineata asta si m-am saturat foarte repede, si cred ca am mancat maxim 30g de cereale cu un iaurt de 150g)

Indicat este sa lasati cerealele in "lichid" cam 1 minut inainte sa le consumati pentru a se inmuia putin.


Plusuri: -contine fibre de care avem mare nevoie( fibrele nu ingrasa) cititi mai multe aici
           -te saturi repede 
           -sunt foarte gustoase
           - nu contin zahar sau sare
          - nu contine aditivi sau conservanti
          - usor de consumat

Minusuri -nu pot gasi nimic pentru aceasta categorie, sunt cereale doar;))

Va recomand acest produs si poate gasiti si altele de pe site-ul econatura.ro. Sanatatea noastra merita mai mult:)


PS: pentru cine nu tine regim poate incerca cerealele acestea cu un iaurt cu fructe, poate vi se pare mai gustos asa

Un comentariu:

  1. Da, si mama mea mananca mereu cereale cu lapte sau iaurt. Sunt foarte bune pentru sanatate, pacat ca mie nu-mi plac:D

    RăspundețiȘtergere