luni, 13 august 2012

My first OOTD

Buna din nou pe ziua de astazi!
In postarea precedenta v-am vorbit despre reducerile de la Fashion House si m-am gandit sa va arat totusi si blue jeans-ii de pe care i-am pomenit dar nu am avut o poza clara cu ei, asa ca a iesit o postare ootd. Sper sa va placa si va rog mult de tot sa imispuneti parerea voastra. Daca e bine sa mai continui cu astfel de postari, ce e bine, ce e gresit. Va roooog!



Blue jeans-ii sunt cam lungi si a fost nevoie sa ii intorc. Sunt din MANGO si au costat 40 lei redusi de la 189 lei.
Pantofii sunt de pe siteul depurtat.ro, dar i-am luat din magazin din crangasi.119ron
Camasa am luat-o din Braila de la un magazin de desfacere a unei firme. si a fost destul de ieftina, dar nu mai stiu exact cat, poate 35 ron.

4 comentarii:

  1. recomand sa ti scurtezi blugii la un croitor. mie, personal, nu-mi place deloc cum se vede blugul intors. Nu la tine personal, in general.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gresit ar fi...sa nu mai continui cu astfel de postari :D Iti sta super draguta:*

    RăspundețiȘtergere