vineri, 24 august 2012

Blog sale

M-am uitat printre cosmeticele mele si mi-am dat seama ca am produse pe care doar le-am incercat si pe care nu le-am mai folosit. Asa ca prefer sa le dau pentru ca sunt fete carora li se potrivesc. La fondurile de ten problema a fost nuanta, chiar am acelasi fond de ten dar alta nuanta;)) si sunt foarte multumita de ele:).


 Crema nuantatoare oriflame aproape plina 5 lei


 Apa micelara yves rocher, se vede cat a fost folosita, pret -13 lei  pret 10 lei
 Oje pret 2 lei bucata (albastru inchis, seamana cu cel de la avon; roz-mov; negru; bleu) pret 1 leu bucata

 Oja avon uscare rapida 7 lei 5 lei
oja roz ruby rose 2 lei  1 leu
oja flormar 4 lei 3 lei
oja oriflame 4 lei
 Fond de ten yves rocher zero defecte , se vede cat e folosit, adica cam de vreo 4-5 ori pret 30 lei PRET NOU 25 LEI




Masca de fata Planet Spa de la AVON - 10lei.  pret 8 lei
 NOU (revigoreaza pielea si o lasa incredibil de catifelata)


Masca de fata Planet Spa cu ulei de masline AVON  10lei 
NOU   pret 8 lei
(hidrateaza si catifeleaza pielea)




Set de bijuterii Lydia de la AVON(cercei, bratara, colier)-pret 30 lei NOU





Crema de ochi Anew Aqua Youth AVON - pret 10lei NOU



Capsule cu crema Optimals Oxygen Boost  -pret 18leI NOU  PRET NOU 16 LEI


Ceas oriflame-pret 50lei(este nou nout, in ambalaj original , cu folia inca pe el, eu il am, doar ca asta trebuia sa fie al mamei si nu ii vine pe mana, fiind mai grasuta..mai:P) PRET NOU 40 LEI




Apa de parfum Midnight pearl- pret 50 lei(in catalog e aprox 80 lei) (mie imi place la nebunie, sticluta de langa cutie fiind parfumul meu, iar ce vand e in ambalaj sigilat)  NOU

Apa de toaleta CITYjungle -PRET 20 LEI
NOU PRET NOU 15 LEI
Apa de toaleta CHERRIES- pret 23 lei NOU  PRET NOU 17 LEI
Ata dentara- pret 8 lei NOU


Crema de corp cu particule stralucitoare- pret 10lei 

Parfum signature pt el, 75 ml  35 lei doar parfumul NOU  PRET NOU 27 LEI



Cercei Avon cu cristale Swarovski-pret 15lei
Colier avon cu cristale Swarovski-pret 25lei(placat cu argint)
Inel de la meli melo-pret 5 lei


colier cu noduri de la oriflame -30lei pret nou 18 lei
colier cu zale de la oriflame-30lei   pret nou 18 lei





Creion de buze oriflame nuanta berry kiss- 4 lei


demachiant avon -8lei  PRET NOU 7 LEI
rimel avon super magnify-pret 8lei VANDUT
deodorant spray far away -8lei PRET NOU 7 LEI
deodorant spray pur blanca-8lei PRET NOU 7 LEI
deodorant bila JF-5 lei
toate aceste produse sunt avon si sunt noi noute

PRET 10 LEI de la lady's parfum barbatesc






Farduri oriflame visions, sunt incercate doar (le dau pentru ca le mai am odata) , bureteii sunt nou, nefolositi, fiecare cutie pret 25lei( au fost la bucata fiecare culoare la vreo 8 lei si cutia 10 lei) sunt pigmentate:D, mie chiar imi plac:X\(cel din dreapta dat)PRET NOU 20 LEI

parfum rock angel de la oriflame folosit o data pret 30lei  PRET NOU 20 LEI



unt de corp avon cu minerale din marea moarta folosit o data - pret 30 lei pret nou 25 lei



 Set goprdani white crema+parfum noi, pret 45 lei PRET NOU 40 LEI



Cremă pentru tălpi cu efect de reparare a crăpăturilor de pe călcâie , noua, pret 8 lei










 crema de maini swedish spa , noua, pret 10
crema de maini nou pentru piele uscata, pret 11 lei
crema de maini cu zambile,noua, pret 5lei
crema de maini, noua, pret 5 lei

oglinda cu leduri, pret 15 lei


 pudra pentru fata, compacta, studio artist, noua, pret 20 lei
corector studio artist 10 lei, nuanta dark, nou








crema de fata hidratanta, colorata, noue, pret 20 lei (e un fel de bb cream ca cel de la garnier)

 Parfum solid(enigma editie speciala sau midnight pearl) Pret 18 lei fiecare sau 35 amandoua (in catalog costa 23 lei )  Miros foarte puternic si frumos, sunt unele dintre parfumurile mele preferate de la oriflame si le am si in varianta mare 50 ml.

 Fard Giordani gold, mov cu irizatii aurii (Fard de pleoape marmorat Giordani Gold Venetian Affair)
, am atasat imagini cu blitz si fara blitz, cel  incercat fiind al meu. Are si un buretel.  PRET 21 LEI (in catalog e 29.99lei

 Lac tratament pentru albirea unghiilor 7 lei



Dispozitiv de masaj (o bucata 3 lei ambele cu 4 lei) rezervat Andra Katerina



Manusa exfolianta pentru baie de la Oriflame pret 8 lei

 Crema nuantatoare pentru corp de la avon  pret 7 lei, folosita f putin


Set geanta cu portfard/portofel si curea, de la oriflame, sunt noi noute, pret 60 lei toate
pret nou 40 lei


 Crema de fata pentru tenul normal mixt de la VICHY , IDEALIA mai are peste 50%, pret 35 lei
pret nou 30 lei
 Spray de corp cu violete de la avon, pret 5 lei (70%)
 Tratament pentru cosuri, 4 lei
Geanta cu portofel avon. Geanta se exfoliaza in zona fermoarului, dar nu se prea vede decat daca e plina si portofelul la margini. A fost purtata foarte putin. Pret 40 lei impreuna
pret nou 30 lei


 Geanta cu portfard de la oriflame, stare f buna, pret 45 lei impreuna, sunt f incapatoare pret nou 35 lei
 Geanta noua cu flori, Oriflame, plus portfard/portofel cu 2 compartimente. Geanta are fundite pe lateral. Impreuna 60 lei pret nou 45 lei
Geanta de la meli melo, are o bareta f uzata, are 3 compartimente. Pret 15 lei

 Geanta de umar, purtata , are in buzunarul mic o ruptura a captuselii in partea superioara(buzunarul din fata cu fermoar) pret 10 lei
 Geant avon, purtata o singura data, stare f buna 25 lei
 Geanta cu portofel de la oriflame, nu au fost deloc purtate, dar de la depozitare geanta are cateva pete albastre pe fata, pe spate nu are nimic, portofelul e intact. PRET IMPREUNA 40 lei   pret nou 30 lei

Geanta liselotte de la oriflame cu portofel si portfard, sunt noi, pret impreuna 75 lei  pret 50 lei

 Geanta plic meli melo noua, pret 20 lei
 Geanta giordani gold, purtata dar in stare f buna, pret 30 lei    20 lei  rezervat Andra Katerina
 Plic cu bratara si cercei, noi, de la oriflame, pret 40 lei pret 25 lei
Geanta de voiaj zebra de la avon, purtata, buzunarul din fata are captuseala rupta aproape de fermoar, pret 17 lei pret nou 10 lei


 Geanta de voiaj , sau nu, barbateasca, de la oriflame, are si compartiment pentru laptop, si bareta de umar. Folosita de 2 ori. PRET 45 LEI pret nou 30 lei


Pentru detalii sau comanda da-ti mail la pandreeageorgiana@yahoo.com

20 de comentarii:

  1. te intereseaza schimburi? am si eu blog sale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, dar doar cu produsele folosite/incepute, cu cele noi nu

      Ștergere
  2. Buna! Ma bucur mult ca am gasit siteul tau. Imi caut de mult parfumul Euphoria de la Klein (l-am vazut la o prietena si m-am indragostit de el). Nu-mi permit unul nou in momentul de fata si cautam sa vad daca nu are cineva unul inceput. Am vazut la tine. Ma intereseaza foarte mult. Am si eu mai multe produse pe un site http://mercador.ro/oferta/reducere-apa-de-toaleta-dolce-gabbana-light-blue-femei-25-ml-100-original-IDkk5Y.html#8ab2cd21;r:;s: uita-te la toate si poate vrei sa schimbi cu ceva. Astept raspuns de la tine! Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi poti raspunde si pe mail bianca_magazin@yahoo.com sau bianca.magazin@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu un blog sale...nu faci schimb??gabita ma cunoaste si stie ca sunt de incredere :) da-mi un mesaj la tu_si_eu2522@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare ca preturile sunt un pic mari.. Sau doar mi se pare mie..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la ce ti se pare pretul mare? eu le-am raportat la pretul de catalog:) si am scazut din el, nu le dau la fel, iar ultimile produse sunt noi:)

      Ștergere
  6. Ma intereseaza cremele de la oriflame ecobeauty la 15 lei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Crema nuantatoare oriflame o mai ai disponibila?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau Geanta giordani gold <3 si dispozitivele pt masaj

    RăspundețiȘtergere
  9. buna! imi poti rezerva si mie fondul de ten oriflame eco-beauty ?

    RăspundețiȘtergere
  10. si oja neagra o mai vreau, te rog :D si-mi trimiti mail cand ajungi in bucuresti :*

    RăspundețiȘtergere
  11. rezervata si aia, normal ca te anunt cand ajung in bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  12. buna .mai ai crema idealia vichy?

    schimburi faci?

    astept mail :irina_lia@yahoo.com

    indiferent de raspuns

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna sunt interesata de 2 produse. Te rog contacteaza-ma. 0727 478 036

    RăspundețiȘtergere