joi, 30 august 2012

O alta surpiza pentru voi:)

Saptamana asta am vorbit cu Gabriela si am planificat pentru voi o alta surpiza. Asa ca astazi am dat drumu la un nou concurs pentru voi, de data asta stiti premiile:)).
Din partea mea puteti castiga un set de bijuterii handmade, formata dintr-o pereche de cercei si un medalion, roz siu bulinute albe, mi-a placut f mult combinatia:D. Bijuteriile sunt facute de mine special pentru voi si sper sa va placa. Iar Gabriela a pregatit pentru voi un gel de dus balea cu zmeura, asortat cu bijuteriile mele:D

Pentru a afla mai multe despre concurs intrati pe blogul Gabrielei si  astept cat mai multe inscrieri. Va rog sa nu uitati de regula cu parerea despre blogul meu! Multumesc!
http://gabryelles-blog.com/concurs-toamna-aceasta-fii-roz-cu-rosemerta-si-gabryelles-blog/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu