luni, 27 august 2012

NOTD: Lilac purple

Mda.. iar nu am somn, si dimineata numai eu stiu cat ma chinui sa ma trezesc pe la ora 7 ca sa plec la serviciu:-s
Dar daca tot nu pot dormi m-am gandit sa va arat o oja frumusica, potrivita de vara:) pe care o am acum pe unghiute:D.
A aparut in colectia mea de oje acum 2 ani si este foarte posibil sa o paraseasca in curand ca vad ca nu mai are textura potrivita, dar cu toate acestea am reusit sa imi pictez unghiutele, chiar daca a fost mai groasa.

Oja despre care va vorbesc este o oja kallos nuanta numarul 164.
 Lac de unghii rezistent cu uscare rapida. Despre rezistenta nu stiu ce sa spun, poate e mai rezistenta decat alte oje, dar chiar se usuca repede:)

Sa va arat si pozele si voi sa imi spuneti cum vi se pare si daca ati mai vazut aceasta nuanta la kallos ca ma intereseaza sa o recumpar.





Noapte buna va doresc!!:*

2 comentarii: