luni, 20 august 2012

my first Pink box

Buna dragele mele!
Vineri am primit prin curier primul meu PINK BOX. De cand a aparut si la noi tot imi doresc sa comand si eu, dar ba nu am avut bani, ba asteptam pana se trimite prima serie de pink box-uri sa vad ce contin si nu sunt f multumita. Dar luna aceasta m-am hotarat exact pe 14 august ca o voi comanda in prima serie, ca nu vreau sa stiu ce contine pentru a avea si eu parte de senzatia aceea de curiozitate, nerabdare, ca atunci cand primesti un cadou. A fost ca si cum mi-asi fi facut singura un cadou.:) e un sentiment placut atunci cand deschizi cutia:D, si app de cute, este adorabila, l-as mai comanda si pe viitor pentru cutie:X.

CUTIA:X
 Cum sunt ambalate produsele surpirza:X
 Prima impresie:D
 Si sa detaliem:
- plasturi URGO (cutie cu 20 de bucati) pret aproximativ 9,4 lei
- crema de maini EUCERIN travel size(30 ml) pret aproximativ 29 lei/75 ml
-rimel SuperDrama AVON full size pret aproximativ 16 ron
-crema de fata BrunoVassari (anti-stress daily cream)(5 ml) mini size, pret aproximativ 100 ron/50 ml
-lotiune micelara EUCERIN full size(200ml) pret aproximativ 53 lei

 -Am mai gasit niste stikere pentru a le lipi pe cutiute sa le diferentiem in functie de continut
 -Informatii despre produse, despre pink box si un cartonas despre campania impotriva violentei domestice initiata de AVON

Pe cutiuta am dat 44 lei , cu transport prin curier inclus si am regasit produse full size in valoare de aprox 78 lei si impreuna cu travel sizeul si miniul valoarea se ridica la aproximativ 100 ron, ceea ce mi se pare foarte convenabil.
Sunt multumita de produsele pe care le-am gasit. Ma bucur ca exista si un produs de makeup, rimelul inca nu l-am deschis dar abia astept(nu am facut-o inca deoarece vreau sa le termin pe celelalte incepute), crema de maini mi se pare perfecta pentru geanta si chiar voiam una mai micuta, apa micelara e buna, imi place momentan, pansamentele urgo sunt bune, doar ca nu prea am inteles dc le-ar fi locul intr-o astfel de cutie de beauty, dar sa zicem..., iar crema bruno vassari mai are de asteptat si eu:D.

Voi ati comandat Pink Box-ul de august? Ati gasit vreuna dintre voi unul dintre cele 3 parfumuri ascunse in pink-boxurile din prima serie ?:D
Voua cum vi se par produsele din luna aceasta?

3 comentarii:

  1. si eu cred ca plasturii nu aveau ce cauta in cutie..restul produselor sunt ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda..am vazut ca alte fete au primit plasturi dinaceia pe care ii tai tu dupa nevoie, care cik sunt mai scumpi, am impresia ca sunt 10 bucati a cate 10 cm fiecare, poate era o afacere asa, si mini produsul de la bruno vassari difera, sunt creme de noapte, creme de zi, gel de curatare etc.
      Abia astept pink boxul de septembrie:D

      Ștergere
  2. Scumpa, sa le folosesti cu placere si asteptam un review la lotiunea micelara EUCERIN:D pup:*

    RăspundețiȘtergere